• Ghalen007

Missfall v.11

Började blöda nu i morse när jag gick på toa (är i v.11)!
    Jag utgår från att det är ett missfall *gråter*. Jag har en liten undran dock...
    Eftersom att det är rättså sent missfall, kan jag behöva skrapas då?
    Har aldrig varit med om missfall förrut, så jag vet inte vart jag ska ta vägen :/

• Svar på tråden Missfall v.11
  • annmi

TS: Ta dig till läkaren!
    *Kramar Om dig*

• Kickan 84

Det är ett tidigt missfall och oftast klarar kroppen det själv, dock är det bra om du åker in till gyn och får det kontrollerat så att ingenting sitter fast i livmodern då det kan orsaka infektioner.

Beklagar ert missfall.

Ett litet pergomirakel! ♥ Jag ska bli pojkmamma ♥ BF 23/9 2007
  • respire

Om du har möjlighet så åk in senare idag. Känner med dig.. gick igenom ett missfall (cytotec samt skrapning) förra veckan..

*stor varm kram*

• Ghalen007

Får väll ringa o fråga om man kan få en tid ikväll, vid 6 tiden kanske, när karln e hemma.
    Jag vill inte det här!!! Så därför e jag väl kanske inne i en förnekelse just nu och lever på hoppet trots att jag förstår att det e kört :(

• annmi

Ghalen007 : Jätte *KRAM* till dig vännen,men..
    Du gör rätt i att upsöka läkare!

• Hemliga 72an

För mig var det så att det rann rött blod ur mig! Dom hittade aldrig felet utan jag blödde hela graviditeten. Denna gången har jag förlorat en tvilling så jag har en bebis kvar. Hoppas allt går bra för dig!

• Ghalen007

respire: Jag tror jag läste i en tråd du skrev, men jag tappade bort tråden o visste aldrig hur det hade gått för dig :( Men det gick visst inte så bra då :(
    Hur visade sig MF:et för dig? Ont, blödningar, hur?

Sänder en kram till dig ;)

• Ghalen007

Ringde sjukvårdsrådgivningen och de bad mig att avvakta! Så klart, vad hade jag att vänta mig?! Blev det värre under kvällen/ natten kunde jag ringa igen, eller höra av mig till gyn i morgonbitti :(
    Haft lite lätt mensvärk. Hoppas att det inte blir värre än så heller!
    Hon sa att jag kunde ta ett grav.test när jag slutat blöda, men rätta mig om jag har fel...Det kan visa positivt flera veckor efter!?

• annmi

Ghalen007: Vilket dåligt svar du fick tycker jag..
    Du borde in typ NU!!!

• alvaereva

man kan åka in ändå även om dom säger att du ska avvakta!
    har du ont och är orolig så åk tycker jag

Svar på tråden Missfall v.11