• Ghalen007

Missfall v.11

Började blöda nu i morse när jag gick på toa (är i v.11)!
    Jag utgår från att det är ett missfall *gråter*. Jag har en liten undran dock...
    Eftersom att det är rättså sent missfall, kan jag behöva skrapas då?
    Har aldrig varit med om missfall förrut, så jag vet inte vart jag ska ta vägen :/

• Svar på tråden Missfall v.11
  • xenaa

ring gynakuten ist och förklara.

????????○♥☼☺Leo - 07-06-22 ☺☼ ♥○?????????
  • Ghalen007

Tack för alla svar ;)
    Vet faktiskt inte om det finns någon gyn.akut här där jag bor?!
    OM jag skulle ringa till gyn, vad ska jag säga (har "telefon"-fobi)?

• annmi

Ghalen007 : Ring & presentera dig: Hej mitt namn är _______
    Det är så att jag är Gravid i den v men nu har jag under så länge _____ haft blödningar & skulle behöva få en Gynundersökning & ett UL gjort för att se hur bebisen mår..

Det kommer gå bra,vännen...
    Du bör nog göra detta!! Tänker på dig!! *Kramen*

• Ghalen007

Tack, ska fundera och ladda modet, så hör jag av mig :)

• annmi

Ghalen007 : Jaa här håller vi alla tummar...tassar & tår för dig nu vännen...
    *Kramen*

• Bebis igen

Undrar bara hur det gått för dig??

(¯`°?.¸ ♥ Bebis Igen.........♥ ¸.?°´¯)
  • Ghalen007

Bebis igen: Jag går fortfarande och fegar :/ Men nu kommer det bara lite små droppar när jag går på toaletten.

Men lika rädd varje gång jag går på toa...E rädd att något ska plumsa till och då veta att det verkligen e kört! Vågar inte (ursäkta språket!) ta i och skita *L*...

Tack alla som bryr sig ;)

• annmi

Ghalen007 : Förstår dig,men..
    Tycker defenitivt du ska/bör åka in & göra UL samt tala med Bm...*Kramar om*

• Bebis igen
    Ghalen007 skrev 2007-08-09 14:31:03 följande:
    Bebis igen: Jag går fortfarande och fegar :/ Men nu kommer det bara lite små droppar när jag går på toaletten.Men lika rädd varje gång jag går på toa...E rädd att något ska plumsa till och då veta att det verkligen e kört! Vågar inte (ursäkta språket!) ta i och skita *L*...Tack alla som bryr sig ;)
    Lilla gumman...försök o ta dig i kragen o kolla upp det! Du måste ju skita Närå, för att va allvarlig hjärtat så tror jag de e jättebra om du får åka in o kolla sig. I alla fall rådfråga med en BM. Kramar
    (¯`°?.¸ ♥ Bebis Igen.........♥ ¸.?°´¯)
  • Hemliga 72an

Tycker du ska svälja och ta mod till dig att ringa eller bara åka in. Om nu bebis finns kvar så slipper du vara ledsen. Om du fått mf så kollar dom så inget finns kvar som ska ut. Lycka till åk snälla du åk in!

Svar på tråden Missfall v.11