• Ghalen007

Missfall v.11

Började blöda nu i morse när jag gick på toa (är i v.11)!
    Jag utgår från att det är ett missfall *gråter*. Jag har en liten undran dock...
    Eftersom att det är rättså sent missfall, kan jag behöva skrapas då?
    Har aldrig varit med om missfall förrut, så jag vet inte vart jag ska ta vägen :/

• Svar på tråden Missfall v.11
  • Ximona81

Hej ..

*kramar om*.. fyy vad hemstk om det nu är ett missfall.. Åk upp till sjukhuset och be de kolla dig.  SÅ länge "allt" kommer ut så behövs det ju inte.. men kontakta sjukhuset åk in till kvinnoakuten NU!

• Hemliga 72an

Åk in akut och kolla upp det. Behöver inte vara missfall fast du blöder. Hur mycket blöder du? Är det rött eller brunt? Lycka till!

• annmi

*Kramen*..
    Antar att du redan är på väg till Akuten...
    Hoppas det inte var missfall vännen...

• Chania

Det behöver inte vara ett missfall. Blödde som mens i vecka 12 och trodde det var kört. Hade också ont i magen. For in på vul och bebis levde och mådde bra och de kunde inte se varför jag blödde. Om det inte varit klumpar i blodet är det också ett "bättre" tecken. Men blödningar ska alltid tas på allvar. Åk in akut så får de ta vul på dig. Hoppas allt går bra! *kramar*

• Ghalen007

Nä, jag har inte åkt in :/ Som jag skrev till "annmi", så e jag ensam hemma med 3 barn :/ Och tar mig ingenstans! Ingen utav mina vänner vet att jag e gravid och jag vill ju inte börja med att berätta att jag tror jag fått missfall :(
    Långammare: Det va rättså mycket :/ Först lite brunt,sen rann det blod!
    Rättså kört va!???

• Hemliga 72an

När jag väntade mitt tredje barn så rann blodet ur mig men idag är hon snart 9 år. Hoppas allt går bra.

• annmi

Ghalen007 : Har du ringt & talat vid någon då vännen?
    Annars gör det!!!
    Om du behöver Barnvakt säg nå't annat då..En liten vit lögn

*Kramar om*

• Ghalen007

Långammare: Kan du inte berätta mer? Hur va blödningen, hade du ont, hur länge höll blödningen på, vilken vecka va du i, osv osv???
    Vill inte gå o tro att allt bara e bra, utan e inställd på att jag fått missfall. Vill dock endå höra lite solskenshistorier, så jag blir lite distraherad för stunden ;)
    Får se om jag får mod att ringa sjukhuset nångång idag :/
    Kan det förresten gå illa om jag inte gör det??? *nervös*

• Ghalen007

Förresten...Lite småklumpigt känns det när det rinner och vid första toabesöket va det en något större "klump" som föll...usch...ursäkta detaljerna!

Svar på tråden Missfall v.11