Jobbigt att vara FÖR snygg?
Japp, jag vänder mig till dig som tycker att du är RIKTIGT snygg. Upplever du det enbart possitivt, eller kan det även finnas nackdelar? Vad tycker DU?
Japp, jag vänder mig till dig som tycker att du är RIKTIGT snygg. Upplever du det enbart possitivt, eller kan det även finnas nackdelar? Vad tycker DU?
Jag tycker att jag är snygg!
Oj vad jobbigt det verkar vara för vissa att va snygg....Men det kanske e värt det ändå?!?
Jag tror det är jobbigt för den som är väldigt snygg att bli äldre och märka att utseendet förändras. Min faster t ex var verkligen vacker men det är ju ofrånkomligt att alla åldras. För henne verkade det vara dubbelt värre än för andra som har medelmåttigt utseende.
jag tycker att man bli "hemmablind" på sitt eget utseende....jag träffade min sambo när jag var bara 17 år och hade väl inte direkt hunnit med så mycket raggande innan dess...hehe, emd andra ord har jag ej fått så mkt komplimanger osv. Han tyckte att jag var finast i världen..*lycklig* och han kan verkligen få mig att känna mig vacker. Däremot kan han påstå saker som att killar spanar in mig i affären trots att jag är där med mina två små barn, att killar på krogen försöker flörta osv. Jag märker verkligen inte sånt. Ser liksom inte om folk kollar på mig. Vadå möter man inte folks blick även om dom är fula?
Jag är antingen sjukt naiv, eller så försöker han "höja" mig för att vara snäll.
Skulle aldrig kunna gradera min egen snygghet på en skala 1-10. För jag har verkligen ingen aning.
Anser dock inte att jag är ful...känner mig ganska vanlig.
Nån som vill gradera mig för skojs skull??
haha
/E
Kan inte direkt säga att jag är snygg men har ett utseende som många män vänder sig om efter gatan. Visst är det kul med positiv uppmärksamhet men det har sina nackdelar oxå. Kvinnor på ca 50 år glor och blänger på mig så ögon håller på att trilla ut. Givetvis inte alla men vissa ser verkligen ut som om dom har mött sin värsta fiende. Slutade söka jobb på arbetsplatser som hade just äldre kvinnliga chefer för jag visste att jag inte får jobbet just därför. Som tur var fick jag jobb tillslut på en arbetsplats med en manlig chef.
inte jobbit alls, bara kul ;) hahah
Kul tråd. Trist att det inte är ett bekymmer jag lider av men det är skönt att se att folk har sjlvförtroende. Go for it!
EJL: din pojkvän har rätt, du är jättesöt.
EJL,du får en....8.0 av mig. Hoppas du blir glad!
OJ!!!*chockad*
vad snälla ni är!!!!!