Moderatortråden
Du är för liten: Det skulle nog gå för sig, men var noga med att poängtera att du inte säljer något, varken bilder eller tjänster.
/Moderator
Du är för liten: Det skulle nog gå för sig, men var noga med att poängtera att du inte säljer något, varken bilder eller tjänster.
/Moderator
Zmoootie: Svarat i tråden.
/my
TTaL: Det funderar jag också på, och ett par andra moderatorer också. Hjälp oss gärna med vilket avsnitt i reglerna du själv tycker är tíllämpligt.. för vi vet faktiskt inte...
/Moderator
japp!
Någon som har en fråga idag?
Nej det har vi inte, det har bara redaktionen. Vi ser inte heller vem som döljer sig bakom ett ev. anonym.
Patrik har ju haft tillgång till våra registreringsuppgifter och har nog kollat upp oss både en och två gånger. Jag kan ju inte tala för de andra men flera av oss är ju "ohemliga" här på FL (Hanna - Roisin Dubh t.ex.), och några andra (t.ex. jag och yohanna) har utbytt personliga hemsidesadresser etc Så personligen är jag övertygad om att vi alla som idag är moderatorer har helt rent mjöl i våra påsar
/my
ModerBlå: vi har ett speciellt verktyg som Patrik gjort åt oss.
/my
Nej, vi vet inget mer, är du dessutom anonym vet vi inte att du är du. Vi ser inte heller vem som anmält om inte denna personen själv skrivit sitt nick i motiveringsrutan. Your secrets are safe at FL
Jovars, när folk är glada och skickar rosor i gästboken är det ett trevligt jobb men när medlemmar som tydligt brutit mot villkoren vägrar acceptera detta och startar hämndaktioner mot moderatorerna då undrar man vad man håller på med.... Eller när medlemmar inte förstår att vi har två roller här, som moderator OCH medlem och att om vi inte skriver under med /Moderator så är det medlemmen som talar och inget annat. Men i det stora hela känns det bra att göra en insats för ett forum man gillar (och jag hänger ju här hela dagarna i vilket fall *ler*)
Vi får i dagsläget ingenting för jobbet vi gör, Patrik har lovat att den dagen han lanserar sina plustjänster ska vi få dem gratis, men det är allt.
/my
Klart vi inte plockar bort ditt inlägg! Det bryter ju inte mot några regler
Vi har inga krav på att vi måste vara här men när Patrik valde ut oss så tittade han på vilket surfmönster vi hade, jag är t.ex. nästan uteslutande här dagtid, SnutteNuttan nästan bara på kvällar... och på det viset blir det en hyfsad täckning. Just nu saknar vi lite sena nätter och tidiga morgnar men Patrik tittar på om vi ska bli några fler.
Tack! Det behöver vi ibland!
/my
För er som inte vet så är frågelådan öppen