Moderatortråden
Mrs Hawkins: Visst får du det men det måste framgå av ditt inlägg att det är personligt för dig, vi kan inte gissa
Emy: Det där har hänt mig också, det har med cachning att göra
Mrs Hawkins: Visst får du det men det måste framgå av ditt inlägg att det är personligt för dig, vi kan inte gissa
Emy: Det där har hänt mig också, det har med cachning att göra
å bara för sakens skull, Sofie, du mailade inte "oss", dvs moderatorerna utan redaktionen
Tristan: Jag är inte helt säker på om det är någon specifik tråd du menar just nu. Men ibland är det gränsfall, att kalla barn "konstiga" kan i alla fall inte jag se som olämpligt men "Jävla skitunge" balanserar farligt nära. Vi ska, enligt redaktionen, hellre fria än fälla och det kanske är det som har hänt om något du anmält blivit friat? Du kan anmäla igen (vi ser då att den blev friad förra gången och ev. meddelande den moderatorn skrev) och så kan vi göra en ny bedömning. Var då noga när du skriver din motivering så din synpunkt verkligen går fram. Annars kan du ju alltid vända dit till redaktionen såklart!
Kvarvarande moderatorer har rensat ur rapportlistan nu.
Som vanligt gäller, anmäl om ni ser regelbrott, tänk inte att det har någon annan redan gjort.
/Moderator
Tristan: Ser vi något när vi ändå surfar runt anmäler vi det men då tar vi oftast inte hand om det själva utan en annan moderator fattar beslutet. I de allra flesta fall tar vi enbart hand om rapporter som kommer in. När jag surfar runt gör jag ju det som "my" inte som "moderator".
I 99% av fallen när du ser oss är vi inte moderator utan bara en vanlig medlem.
/Moderator
Tro aldrig att vi sett dem om du inte rapporterat dem, det är en bra regel
MuminMy önskar göra ett litet tillägg till att jag ovan skrev:
"Kvarvarande moderatorer har rensat ur rapportlistan nu. "
De ärenden som redaktionen behöver ta tag i av olika anledningar har i detta första skede nekats, vi har sedan skickat den information vi har till redaktionen. Det är sedan upp till dem att vidta lämpliga åtgärder.
För er medlemmars trevnad har moderatorerna tagit hand om rutinärenden som dubletter och "anonym". Vi hoppas och tror att redaktionen skyndsamt kommer att åtgärda de brister som finns i bland annat villkor och policy. Vi hoppas också att både Roisin Dubh och Venus snart är tillbaka hos oss, de har lämnat ett stort hål.
Kram alla vänner!
saknar roisin dubh...
snälla hanna kom tillbaka!
/my
*snyft*
Vi tittar på det
/M
Bra idé Junija, maila den till redaktionen är du bussig
/my
Tintomara: Det bestämmer du själv, det du skriver i "namn" ser vi inte, men vi ser ju din motivering. En del väljer att där skriva under med sitt nick eller sitt riktiga namn. Det riktiga namnet säger ju oftast inte oss så mycket men ett nick gör ju det. Du behöver absolut inte göra detta utan självklart är du anonym för alla utom redaktionen när du anmäler. Detta gäller med ett undantag: "Radera eget / Dublett" har du endast tillgång till på dina egna inlägg, detta för att säkerställa att inte någon annan medlem anmäler dina inlägg som "egna att raderas". Så är det ett icke-anonym inlägg vet vi alltså att det är du, Tintomara, som anmält, anmäler du ett anonym som "eget" så vet vi givetvis inte att du är du... *nu blev det lite förvirrat*
Rörde jag till det ännu mer nu?
/my