• My 2

Moderatortråden

Lilou: Du kan läsa om det och mycket annat under "upprätthållningen" i menyn till vänster.

Kort sagt: Eftesom det inte är jag, MuminMy, utan moderatorn som fattar beslut, ibland är det inte en enskild moderator som fattat beslutet utan det har växt fram i samråd mellan flera. Den största anledning är dock för att det inte spelar någon roll, moderatorn kan inte ändra på ett fattat beslut, det kan bara redaktionen och därför ska alla överklaganden / frågor gå dit och inte till den enskilda moderatorn.

/Moderator

• My 2

Inte en aning! Patrik är inte online heller. Vi får hoppas han upptäcker det snart och gör någonting åt det!
    /my

• My 2

Lyfter och meddelar att det verkar som om de rapporter som utfördes under gårdagen (första april *ler*) inte blev utförda, dock har rapporten försvunnit från vår lista. Så om du har rapporterat något, inget har hänt och du har inte fått något meddelande så rapportera igen!

Tack på förhand!
    /Moderator

• My 2

Rapportlistan fungerar inte idag heller. Så alla ni som undrar varför vi inte tar tag i era rapporter vet nu varför.

Patrik: Meddela oss när det är fixat "får databasfel, script is terminating".

/my

• My 2

Fråga till Patrik: Är det möjligt att öppna så att TS själv kan ändra rubrik på sitt inlägg? I så fall kunde man göra det nån vecka nu så fick alla TS en chans att ändra tillbaka rubriken på de som "knasat" sig, då skulle det ju bli ordning på de aktiva trådarna i alla fall... Bara en tanke. /my

• My 2

Junija: Nope det finns inte och det är inte heller en sådan här sajts syfte. Jag tror jag minns tråden du syftar till och tyvärr tar för många sina "nätliv" på för stort allvar. Sådana händelser måste man lita på att IRL-världen tar hand om.
    /my

• My 2

Junija: Tyvärr inte. Vi har bett redaktionen att få någon möjlighet att tillfälligt spärra konton, vårt förslag har varit att t.ex  två moderatorer båda måste begära spärrning för att det ska fungera. Vi har inte fått något besked från readax ang. detta.
    /my

• My 2
    CB72: Tror att vi behöver en annan lösning än fästa trådar, det blir ju tråkigt om sidan ett alltid har 5 fästa trådar överst   Så Patrik ska nog istället fundera på hur han kan skapa ett bättre sätt att kommunicera med sina medlemmar än att skriva trådar i forumet (typ ett speciellt forum kanske?). Det behövs också en "nödsida" som om FL är nere går in och där kan redax lägga meddelanden...

Men men, det kommer nog tidsnog, det återstår ju en del barnsjukdomar och faktum är nog att "man blir aldrig klar" med en sådan här sajt
    Fråga två. Nej, men TS avslöjar ju sig så då får det ligga kvar.
    Fråga tre: Anonym har missuppfattat och vet inte att h*m måste forumulera inläggen så att skälen för anonymitet framgår. Det hade varit bättre om ni anmält och påkallat vår uppmärksamhet istället för att konfrontera inläggsskrivaren i tråden. Alltid bättre om en moderator går in och gör det. (som jag gjort nu).

/Moderator
  • My 2

Rapportlistan fungerar fortfarande inte...

Svar på tråden Moderatortråden