• My 2

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator)

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det.

Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!

/Moderator

• Svar på tråden Moderatortråden
  • Björkeli

Ursäkta att jag lägger mig i, men jag blir så snurrig i huvudet ibland...

VARFÖR måste man prata med en moderator vid ett regler brott?
    Har man brutit mot reglerna så har man, o känner man ändå att det inte är rätt så har jag typ hundra gånger läst... "kontakta Patrik"...

Det kan väl ingen ha missat vid detta laget?

• Bebbsen05

Björkeli
    Det tänkte jag inte på då..Och hade jag vetat att det vart något fel jag gjort så är det ju bara att acceptera! Men nu var det ju inget fel och jag tycker dte är dålig stil att man måste acceptera det i ett sånt läge för att kunna fortsätta använda fl....

• yohanna

Björkeli: Så många gånger om dagen som jag skriver det och även mina kompanjoner borde man ju tycka att ingen missat det men tydligen sker sånt ändå.
    /moderator.

• Björkeli

Bebbsen: Men det är ju en säkerhets åtgärd.

Vill du att dem som skriver; "Jävla F*tta, jävla dumhuvud, vilken dålig mamma du är!" , hur lätt som helst ska kunna använda FL igen?

Så då får det bli så att de med "små fel" eller "inga fel" får titta uppåt mot Patrik o fråga.

• Bebbsen05

Men att få ett sånt för att man verkligen hade ett problem som verkligen var personligt?? Och som man skrev om i "känsliga..." som anonym...

Det har inget att göra med folk som skrev som i ditt exempel.
    Men då undrar jag en annan sak!
    För ett tag sen (länge sen) undrade jag i en tråd om NÄR man kunde lämna sitt barn till tex mormor för att kunna umgås med sin sambo.. Då fick jag svar som att "Du ska inte få ha barn" "Du är så oansvarig" osv... Kan man anmäla sånna? För sånt fick jag emot mig i en hel tråd och då verkade dte inte göra nåt ifall man skrev sånt...?

• Bebbsen05

Asså, jag tycker det är bra att ni finns, för oftast behövs det! Jag har inte sagt något annat. OM jag verkar irriterad (hmm...vilet jag är nu ) så är det inget, jag bara undrade varför man bara hade ett val, att acceptera och inte kunna göra nåt. Sen blev det sån här diskussion :(

• Björkeli

Klart du ska anmäla personliga påhopp!!

Men det är din o min skyldighet o göra det för att få ett så bra forum som möjligt. Våra moderatorer ser inte allt, så då måste vi snabbt vara framme på "rapportera" knappen...

>---- ----

• Bebbsen05

Björkeli
    Japp, det ska bli min nya uppgift här

• three times a lady

Jag såg en tråd jag tänkte skriva något i, som handlade om droger. I känsliga rummet var det. Nu verkar den vara borta? är det så? varför i så fall?
    Hoppas någon moderator vill svara!

• Roisin Dubh

Vad tyst det blev här nu!

ttal, jag vet inget om saken i alla fall.

Svar på tråden Moderatortråden