Moderatortråden
fortfarande hungrig.. men nyduschad! Väntar på att maken ska få tummen ur och duscha så vi kan handla och hyra film.. *suck*
fortfarande hungrig.. men nyduschad! Väntar på att maken ska få tummen ur och duscha så vi kan handla och hyra film.. *suck*
*klipper av alla borsten på kvasten och eldar upp skaftet*
*riggar dold övervakningskamera*
Gonatt på er nu, ta hand om varandra och var snälla!
/m
MonsterMaggi: Det är anmält till Patrik Han tjuvläser nämligen denna tråd så om han hittar nåt vettigt mellan kottarna så vet han *asg*
Moderatorerna efterlyser dock lite bättre info från redax i denna fråga då många trådar skapas kring detta... och vi moderatorer får x antal förfrågningar i våra gästböcker ang. detta... Så om vi kunde få be "bossen" att skriva en utförligare text under "sökfunktionen" - gärna med prel. driftstart av nya funktionen och ett annat felmeddelande på "sök vänner" skulle vi vara jättetacksamma...
*tittar på bossen med bedjande rådjursögon*
luvansmamma: Vi kan inte kommentera enskilda fall. Men läs gärna forumpolicyn om när man får lov att vara anonym och om du fortfarande tycker du blivit felaktigt behandlad överklagar du till redaktionen. För information om hur det går till, läs under "upprätthållningen" i menyn till vänster.
/Moderator
pilla21: du skriver privat till en moderator och / eller via mail till redaktionen: info@familjeliv.se Det räcker om du skickar till en moderator så meddelar vi varandra.
/Moderator
Kajsan: Nu fick du mig Nä, skämt åsidor brukar vi undersöka trollmisstankarna lite extra, ta skärmdumpar från krypin och trådar (om trollet skulle försöka fly) och sammanställa ett snyggt dokument till Patrik
Ming: Kan jag inte tänka mig Är du utloggad så är du (efter 2 minuter eller nåt när servern släppt din "tråd") då står du som okänd... det du skrev om att man inte syns med sitt nick om man är reggad som okänd i loggen gäller ju bara om man direkt efter loggar in...
MuminMy is back!
Sorry för min frånvaro, har varit på en romantisk minisemester till ett härligt slott på skaraslätten
Junija: Sextrådar med grova uttryck är inte heller tillåtna och tas bort. Trådar i sex- och samlevnad måste på något sätt vara relaterat till att vänta barn, planera barn eller vara förälder. Reglerna är stennårda men vi tolkar dem lite friare än vad som står i medlemsvillkoren
Tittar in i änglatråden och ser om jag kan göra något.
/my