Inlägg från: Anonym (Nr 16) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nr 16)

Ni som gett en andra chans...

Problemet är att jag är rädd för att bli lämnad då jag enbart har 1 vän där jag bor ja eller 3 mil härifrån.
    Pga sjukdom kan jag inte köra bil och min kompis är oxå sjuk att hon inte orkar åka hit så ofta.

Sen är jag rädd att svärmor blir sur på mig eftersom hon har jag kunnat umgås med ibland och vi bor så nära varandra.

Maken förstår inte att man rättar mun efter matsäck.

• Anonym (Nr 16)

Jag tror han har ljugit för mig igen..
    Kanske om en skitsak men iaf.
    Jag bad honom ringa henne för att fråga om han kunde följa med på ul antingen förra veckan eller helgen som var. Han sa att han ring henne när jag var ute en kort sväng och att hon inte ville ha med honom.

Nu tittar jag på telefonlistan från 3/7 på kvällen till kl 14 idag. Alltså det är mellan den tiden som samtalen är ringda.
    På den finns inte hennes mobilnr med. Så med 98% säkerhet har han ljugit om att han ringt. Mobilen har han inte haft pengar på.

När ska detta ta slut?

• Anonym (Nr 16)

Anonym segt
    Ja du.. jag har börjat tappa orken att försöka nu efter ca 4-5 mån.. Har ni barn?

• Anonym (Nr 16)

klart ni får adda mig.
    Loggar själv inte in varje dag.

• Anonym (Nr 16)

Min tror oxå allt blir bra och allt är glömt direkt..
    wake up! det går inte glömma att en annan bär det barn vi försökte skaffa tillsammans..

• Anonym (Nr 16)

Synd att man inte är mycket till hämnd för då kunde man själv varit otrogen och blivit gravid så hade dom fått se hur snabbt man glömmer det.
    Iof insemination i danmark vore oxå intressant att se reaktionen efteråt. Det är inte ditt barn men jag har inte haft sex med någon annan..

• Anonym (Nr 16)

badass
    Har läst den tråden så löjligt Ts vill bara ha jubel och sånt..

Svar på tråden Ni som gett en andra chans...