Ni som gett en andra chans...
Frun
Han vet nog inte vad han vill.
Anonym Hoppas...
Först hittade jag ett kärlekssms från henne i hans mobil. När de sen hade haft sex så berättade han det för att hon var gravid.
Frun
Han vet nog inte vad han vill.
Anonym Hoppas...
Först hittade jag ett kärlekssms från henne i hans mobil. När de sen hade haft sex så berättade han det för att hon var gravid.
Jag fyller 30 i år. Vi har 1 gemensamt barn på snart 3 år.
I 30 års present ville jag ha 1 barn till men han får ju 1 barn till julklapp.
detsamma
Vet inte hur det blir närmre hennes förlossning
detsamma
De har bestämt fader okänd.
Sen är det förälder barnet bor hos som inte kan flytta utan den andres medgivande om de har gemensam vårdnad.
456
Han säger att de kom överens om det dvs båda gick med på det. Dock sa han att det vore roligt att gå på ul.
Just nu försöker jag tvinga honom att ringa henne för att fråga när ulet är. Vill inte att han kommer om några år och säger att jag förbjöd honom.
Är jag en hemsk människa om jag inte orkar när jul närmar sig?
Problemet är när jag vill prata om det blir han sur för jag fortfarande ältar det. Konstigt att jag inte glömt det liksom?
frun
ja det tycker jag med. Han har ingen rätt att bli sur. Jag borde få tjata om det dygnet runt om jag ville utan att han blev det minsta sur.
frun
eftersom han ska bli pappa så sa jag till honom att jag får gnälla de närmsta 18 åren om jag vill.
Jag smsade honom och föreslog att vi kunde vara särbo.
Han säger att han vill leva med mig, vi gifte oss ju efter beskedet.
Ja varför vara särbo, tror jag behöver mer distans till allt. Vill inte älta eller tänka på det jämt som jag gör nu. Eller jag gör det nästan bara när han är hemma inte när jag är ensam.