Ni som gett en andra chans...
uppåner
misstänker att jag var chockad.
uppåner
misstänker att jag var chockad.
vi gifte oss för 2.5 mån sen.
Han har bett om ursäkt men visar dåligt med ånger tycker jag.
Bebisen ska tydligen ha fader okänd.
uppåner
jag börjar tröttna på att vara stark. Tyvärr hände detta precis när jag blivit frisk från en allvarlig sjukdom.
anonym man
Usch vilken f*tta rent utsagt.
Klart man har svårt att lita på någon ny efter det.
Min man sa innan detta hände att han aldrig skulle kunna vara otrogen mot mig...ja det stämde visst inte.
Fast min var "bara" otrogen 1 gång iof blir det en julbebis av det
Mitt ex träffade en kille som var konstant otrogen vilket hon berättade för hans syster. Troligt att syrran skulle hålla tyst om något sådant.
Imorgon ska min make jobba med sitt gravida one night stand jag är väldigt ledsen och besviken för det. Han kunde bytt jobbdag när han visste om att de skulle jobba ihop tycker jag.
Jag är inte stark det är det som är problemet.
Jaha idag jobbar dom ihop så gick det när han sa att han skulle lägga sitt schema efter henne. Inte en enda gång har han gjort det.
Hur länge till orkar man innan han får en stekpanna i skallen tro
Får försöka pyssla lite sen så jag slipper tänka.
La mariposa
Japp han jobabde med henne idag.
Om jag kunde köra bil vilket jag inte längre kan pga sjukdom hade jag åkt och spanat.
De jobbade mer tillsammans i början men jag fick reda på att de ska jobba ihop på söndag igen.
Jag vet inte om jag orkar mer
La mariposa
Jag tycker oxå han ska byta jobb nu. Men han vägrar om jobbet inte ger lika bra betalt som nu.
Vi har pratat om att ta en paus i förhållandet.
Ska smsa honom nu och fråga vart han ska bo ifall vi tar en paus. Och hur vi gör med hyran etc.