Inlägg från: Anonym (Frun) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Frun)

Ni som gett en andra chans...

Varit där; Din nya har inte varit otrogen, har jag förstått det rätt?

Du kan inte gå och vara rädd, det kommer påverka ditt förhållande. Och jag lovar att även om din nya skulle vara otrogen kommer du att fixa det! Du har växt sedan ditt ex. Se honom och det ni hade som en erfarenhet och ett vertyg för att skapa dig en bättre framtid. Torka dina tårar, sträck på ryggen och berätta för dig själv att du är stark och älskad. Varje dag, flera gånger tills det känns naturligt. *Kram*

Och vad den nya har i bagaget är oväsentligt. Hans ex har inget med dig att göra och är inget du behöver fundera på.

• Anonym (Frun)

Varför tror du att det kommer hända igen?
    Och vill du lämna egentligen men den konomiska oron hindrar dig?

Jag lider med dig. Det är inte så att min man spontant säger varje dag hur mycket han ångrar sig men när jag frågar om hans tankar och känslor så sätter han ord på det.

Han försöker dock varje dag visa hur mycket hanälskar mig och hur mycket jag betyder för honom. Annars hade jag nog flyttat vid et här laget.

• Anonym (Frun)

Det är din tråd jag skriver i ellerhur?

• Anonym (Frun)

Alltid samma... Det är enklare så.

Välkommen! *ler*

• Anonym (Frun)

Du litar på honom men kanske inte på dig själv? Att du är tillräckligt för att han ska stanna trogen?

Jag har missat din sjukdom. Vad är det?

• Anonym (Frun)

Shit! Jag förstår att du är rädd. Vad säger han då?

• Anonym (Frun)

*ler* Jag är likadan... För mig handlar det om självkänslan som svajar upp och ner. När jag var singel visste jag att jag inte hade några problem med att fånga en karl. I relation är jag rädd att inte räcka till i längden. Och de negativa tankarna förs över på min kropp...

• Anonym (Frun)

*S* Oj vad vi är normala! Så har jag också varit tills jag träffade min man som, även om det inte är ofta, överraskar med blommor i badet, tända ljus eller massage...

Tyvärr tror jag att det beteendet gör att mannen vill ge mindre...

Du är säker på hans känslor för dig?

• Anonym (Frun)

"vi har bara varit tillsammans ett år, men det känns som 10 år eftersom det där ny förälsken dog hos honom snabbt. eller jag vet inte vad jag pratar/skriver om."

Om du är osäker på om han verkligen älskar dig så förälskelsen gick över så fort.

Svar på tråden Ni som gett en andra chans...