• Fru hopplös

Flera missfall o nu händer inget alls...

Hej! Såg att den gamla tråden stängts, så jag startar en ny!

Denna tråd är för oss som haft ett antal missfall och håller på med utredningar eller behandlingar eller bara väntar otåligt på att bli gravida igen. Alla som känner igen sig eller har liknande erfarenheter får jättegärna dela med sig av tips, tankar, uppmuntrande ord och allmän frustration

Här är den gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m17220340.html

• Svar på tråden Flera missfall o nu händer inget alls...
  • jamis

Åh Jesse, sötis Jag testar igen imorgon och tänker hålla koll på testet inom 10 min

Lika ofta som föräldrar tänker på sina barn, lika ofta tänker ofrivilligt barnlösa på sina obarn
  • Jesse

Hoppas på + idag

Never fear shadows, for shadows only mean there is a light shining somewhere near by..
  • jamis

God morgon

Det blev inget test imorse... jag och mannen bestämde att vi ville sova gott en natt och vänta en dag för att få upp hcg-halten Om det nu är så... Nu funderar jag dock på att testa i eftermiddag. Jag är på ruvardag 15 idag, kan det gå bra?

Lika ofta som föräldrar tänker på sina barn, lika ofta tänker ofrivilligt barnlösa på sina obarn
  • Fru hopplös

Börjar få ont i tummarna

• jamis

Så... nu har jag testat... handen darrade när jag stoppade ner stickan i urinet men det blev ett PLUS! Och det kom snabbt Jag är GRAVID!!! Jag hoppas så att det vill stanna kvar!!!

• Jesse

Grattis

Never fear shadows, for shadows only mean there is a light shining somewhere near by..
  • Fru hopplös

Nämen grattis gumman!!!! Oj va roligt!!! Nu jäklar har vi trådens första bebis på gång Det här kommer gå bra ska du se *kramar om*

• Jesse

Hej hopp

Allt bra mer er hoppas jag!

Jam - Vad underbart att det lyckades på första. Och ni som kanske inte skulle Man vet aldrig när det smäller

Fru H - Kör ni på som vanligt nu till hösten? Eller har ni lagt det på hyllan och pausar?

Ha det bra!

Kram

• jamis

Tack Jesse och Fru H !

Visst är det härligt att jag är gravid, men jag är väldigt orolig oxå. Igårkväll grät jag halva kvällen, men när jag gjort det lugnade jag mig och nu tror jag faktiskt att det kan gå bra. Ska på VUL 4 juni och det ser jag verkligen fram emot!

Kram på er!

• Jesse

Hej tjejer!

Lycka till på vul Jam

Själv så närmar ju sig FET. Men vi tog ett stort beslut i helgen och avbokade det. Vi bestämde oss för att njuta av sommaren och göra nästa färskförsök i aug/sept.

Fru H - Hur mår du?

Svar på tråden Flera missfall o nu händer inget alls...