Hej,
Va kul att höra att allt är bra med er Se där, det har vänt för oss här på tråden Tycker det har lyckats för många kämpare nu för tiden, känns himla positivt! Är (ärligt) så himla glaaaaad för eran skull! Känner på mig att allt kommer gå vägen för er båda!
Jesse, du å jag får "hålla ställningarna" här till hösten Vi måste ju sprida ut våra bebisar lite över året eller hur? Blir ju så fullt på BB annars... Eller... Nåväl, vi tar nya tag
Med mig är det helt ok. Längtar efter semestern och ser framemot IVF-en (eller chansen till plusset kanske man ska säga) Hmm, lite småtungt har det oxå varit eftersom lill-syrrans bebis kom till världen alldeles nyss... Men det känns ändå helt ok, bättre än vad jag förväntat mig, men man har ju haft 9 månader på sig att vänja sig vid tanken Fast liiiite jobbigt är det förståss med allt bebisprat o bebisgullande... Kan jag erkänna till er i alla fall
Jo, en helt annan sak... En fråga till er som gjort IVF, vi har gjort upp en planering men funderar kring när återinföringen blir? Så här ser mitt "schema" ut:
Spraystart 19/7
Sprutstart 9/8
Blodprov 14/8
Ultraljud 17/8
Äggplockning?
Återinförande?
Förstår att det inte går att säga exakt varav de inte meddelat mig men hur lång tid har det tagit för er? Måste bara veta detta... så jag vet hur jag ska planera semestern, vill gärna skjuta på semestern så att jag inte behöver ta ledigt det första jag gör. Tacksam för info hur det varit för er.
Kramar/H