• astri

Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?

Mhm. Liss trotsar ju massor nu och om man säger något åt henne (typ gå och lägg dig) så ska hon alltid fråga varför och börja motargumentera. Iofs är det bra att hon har en egen vilja, men inte när det gäller att se på tecknat efter klockan 22!
    Och så bråkar hon som sagt massor med Siri.
       Siri har vänt dygnet och är jättemammig för tillfället. Jag får inte duscha eller gå på toa utan att hon ska med. Det kan också bli lite jobbigt ibland.
       Fredde ser jag knappt. Jag hör nån smälla i dörren, gå till köket och rotar runt i kylen och så smäller dörren igen igen. Kanske jag utfodrar grannen utan att jag är medveten om det?!   F tror han kan komma in lite närsomhelst och säga att han är hungrig så ska maten stå på bordet på fem sek. fast jag redan har ändrat mattiderna efter honom en gång tidigare.
    *suck suck och gnäll*

Men jag ÄLSKAR dem ♥
    Skulle inte byta ut dem mot nåt i världen

• astri

Asch, om jag försvinner så la min dator av - krånglar till tusen nu.

• astri
    Snakeheart skrev 2007-07-14 01:07:12 följande:
    Ååh... vet inte om jag orkar ta upp allt trots Jojje gör just nu... Mirielle är ju bara snäll än så länge.. Men spelar ingen roll! Skulle absolut inte heller byta ut dem ju! Hahah!! Omöjligt!! Hellre en trotsig Jeremy då än en annan förbaskad unge.. *asg* ♥♥♥
    *hahahaha* Tro mig - det ovanför är mer det dagliga livet. Trotsandet är en heeeeelt annan femma
    *suck* Och det är underbart! Fast inte just då man står mitt i det, sliter sitt hår av ilska man inte vill visa alltför mycket, rök pyrande ur kranen och tuggandes fradga.
    Ja, riktigt så illa är det väl kanske inte?
  • astri

Nä, verkligen inte.
    När jag har varit på VFU och det har uppstått situationer som krävt lite mer "lirk" så har det gått jättebra, håller huvudet kallt och tar reda på allt och så löser man konflikten tillsammans. Men hemma är det som att det inte alls funkar lika smidigt.

• astri

Min nya kompis... Eller ny och ny, jag har bearbetat "honom" sen ifjol.

• astri

Hallå! Jag är här ett par minuter till
    Sen mister jag datorn till wowande och måste återgå till städningen :-/

Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?