• astri

Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?

*hahahaha*
    Jag trodde att jag hade gått in i fel tråd jue - luras så där med å byta nick

• astri

Ont i huvudet, dåligt väder och stökigt som fan... De två första kan jag ju inte ändra på, men stöket ska väck ikväll. :-P
    Åsså ska jag göra en regndans - har kanske motsatt verkan tänkte jag eftersom det redan regnar

• astri

Mmm, Liseberg har jag faktiskt varit på... vid ungefär den ålder som jag är på på pres.fotot

• astri

Nu ska jag ta min skallebang och lägga mig ett tag. MEN! I´ll be back *uttalat med västa Schwarzenegger dialekten*

• astri

Blääää, jag orkar inte ligga ner och göra ingenting.

Btw, apropå ingenting:
    Idag orsakade jag värsta trafikstockningen under rusningstid i vår lilla stad.
    Jag övningskörde och skulle över vägen men det kom bara en massa bilar från höger så där stod jag mellan två refuger och spärrade hela vägen bakom mig
    Tills en snäll gubbe lät mig köra före honom (Han kom alltså från höger)

• astri

Det sa Erik också.
    Det var en som tutade och jag frågade om det var åt mig. "Äh, sa han, det ska du skita i - DE får köra som idioter om de vill, huvudsaken är att DU inte gör något fel."

Och häromdagen körde jag de fem milen till Luleå... på 110 väg.  Jag körde faktiskt om två stycken också :-P Måste erkänna att det var spännande att brumma om lastbilen med alla räckena på ena sidan och lastbilen på andra. *Hjärtat bultade massor*
Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?