• astri

Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?

Precis!

Åsså var jag redan då förmodligen stämplad som ganska mysko, med tanke på att frittetanten sa att det skulle sluta illa för mig Och hon tyckte det var tråkigt att jag umgicks med en av flickorna på avdelningen för jag skulle tydligen dra med henne också om vi fortsatte att umgås
    *Då var jag 8.*

• astri

Min lågstadielärare avgudade barnet som stod för den största delen av mobbingen som förekom i vår klass. Fick göra vad som helst. Tragiskt. Vi hade en som riktigt gav upp och flyttade till sin andra förälder för att slippa det som pågick. :-/
    Men när vi fick en ny lärare i fyran blev det stopp. Hon visade att hon inte tolerade sådant.

• astri

Japp. Hon är sjysst. Sonen hade tur som fick henne när han bytte klass för han råkade ut för lite mindre trevliga saker där ett tag. Men hon tog tag i det och redde ut det med en gång.

• astri
    Snakeheart skrev 2007-07-12 23:59:48 följande:
    ¨Åååh vad skönt!! Hoppas på sådana ledare till mina små stjärnor..
    Det är ju det optimala - önskar att alla vore som hon.

Hej Tinzu - det var ett tag sedan!
  • astri
    Tinzu skrev 2007-07-13 00:07:06 följande:
    astri: jag har varit till lycksele ska till Övertorneå imorgon.. vi har varit på resande fot konstant i 4 veckor snart hehe!Snakeheart: noo! äsch då! kram! ♥
    Härligt!
  • astri
    Jackass no 1 skrev 2007-07-13 00:10:01 följande:
    Oj oj här har jag visst inte hängt med idag. Jaja jobbat med My's hemsida .
    Är du klar med den nu?
    *Eller så klar man kan bli med en sån grej för tillfället? *
Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?