Kvinnliga företagare - tråd nummer 6
roha: Panduro kanske har.
roha: Panduro kanske har.
Sjuttiosjuan: Tycker också det låter som en jätte bra idé.
shortbabe: Jag brukar använda mig av upplysning.se
april: Vilka sidor var det? Vill också lägga upp mig på så många sidor som möjligt.
delfinen76: Välkommen. Här är både de som har webbshop, vanliga affärer och de som inte säljer varor utan tjänster (som revisorer osv).
april: vad roligt det låter. Lycka till!
delfinen76: Jag har en webbshop. Vad är det du gör/ska starta?
delfinen76: Jag säljer bebisprodukter och kläder. Har det vid sidan om mina studier och har hållt på sen i januari. Det går bättre och bättre. Har börjat smått och utökar efter hand. Det är jätte roligt och lärorikt.
Låter som en bra idé du har med mammakläder i xxxl tycker jag.
delfinen76: Jag har sökt på nätet efter produkter och sen kontaktat tillverkarna när jag hittat något jag tyckt varit intressant . Först tittade jag enbart på produkter som bara fanns i utlandet men bestämde mig sedan för att även köpa in från Sverige.
jezz1978: Ja, det kan du göra.
nublu: Jag har e-butik.se och jag tycker att deras alternativ på design är bra. De är också snabba med att svara på email om man har några frågor. Däremot tycker jag att de skulle kunna haft fler betalningsalternativ för kortbetalning (de har enbart DIBS) och faktura till exempel så det är lite surt i alla fall om man har en mindre webbutik.
Men jag har inte erfarenhet från några andra så jag har ju inget att jämföra med heller.