Inlägg från: maria1978 |Visa alla inlägg
  • maria1978

Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn - del IV

Härligt...vilken toppen svägerska du är!!!

• maria1978

Det kanske är mer sommar när hon kommer hem. För nu har det väl iaf REGNAT allt för länge
    VEM TOG SOLEN??

vi ska...hmmm jag ska jobba...Nej inget planerat för denna sommar. Första sommaren på typ evigheter som vi inte har något planerat. Utan det blir korta dagsturer för oss. Ev om ekonomin tilllåter blir det en sista minuten innan Zeb´s skola börjar. Men det bror helt på...

• maria1978

Jag vet inte om jag gjorde så mkt för att hjälpa men men...

Vilka kilon "ser mig omkring" Nej du genni du behöver inte springa Oskyldig 

Jag ska bege mig till jobbet...I natt igen!! Med massor med godis och tre nya filmer...hmmm kanske vore bra om jag skulle springa Fundersam

• maria1978

Ja Ts i den tråden tyckte ju att vi var köpe barn
    Vet inte om det var någon som anmälde det inlägget där hon hoppade på någon om att det va köpebarn och ett sånt kunnde man inte älska
    Jag tänkte inte komentera jag heller men gjorde det...

• maria1978

Tittar in för att önska er alla en trevlig helg!

• maria1978
    Genni skrev 2007-07-16 23:21:14 följande:
    Helt ofattbart!!!! människor är så okunniga!!!! Ville förresten bara tillägga att min svägerska nu har flyttat ifrån sin kille o han e helt ute ur bilden... Killen var ännu sjukare än vad vi nånsin kunnat ana, men huvudsaken är att han inte är en del av våra liv mer.
    Skönt att det löst sig... Härligt att höra!!
    Hoppas att hon mår bra och känner att hon har gjort rätt...
  • maria1978
     Nu är solen här i V-ås iaf...skall strax ut och bada är tanken iaf.. Får vi se hur mkt bada det blir för Alexander.
    Zebastian är i Norrköping med sin farmor och farfar. (kolmorden)
  • maria1978
    coco33: Va spännande!! Förstår att du kommer sakna din familj...men vilket äventyr!! Hoppas att du får en underbar resa och att du verkligen kommer njuta i fullo.

Hörde att skitvädret är på gång tillbacks hit...fy va trist. Idag ska jag ta barnen på teater iaf. För inne kan jag inte vara hela tiden... Kanske blåser bort på vägen vem vet??

KRAM KRAM ALLA!
  • maria1978

Hej...
    Här är det lite tyst... Kan iof förstå det men det är lite trist att det inte finns nå att läsa.. Eller det finns...ju men inte massor

Men det är ju sol ute iaf här...Äntligen!! Å semester tider... Å allt!!

Genni: Zebastian hade super på Kolmården... han pratade nästan ihjäl mig om alla djur och att man fick klappa hajar och så....

• maria1978
    Filips mamma:  AJ... Skrikandes  jag hade tagit på mig långa örhängen här i söndags...8byter nästan aldrig) Å där i fastnade lillkillen och drog till så jag trodde hela örat skulle ryka... AJ!!
Svar på tråden Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn - del IV