Inlägg från: maria1978 |Visa alla inlägg
  • maria1978

Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn - del IV

Här var det tyst...Hur har ni det alla? Fullt upp eller hur är det?!?

• maria1978

young sun: Har du inte massa roligt att berätta för oss om din resa?!?!

• maria1978

Ska genast gå in till dig och spana på bilder
    Förstår att det var en kännslosam resa...

• maria1978

Genni: Va kul att du drömde om mig.... Men dock inge barn vad vi vet än... Men tror inte det, han inte jobbat så hårt på det denna månad.

• maria1978

Rosarin: Välkommen!!
    Va kul hur kom det sig att du flyttade till thailand *nyfiken* å kan du språket och hur länge har ni bott där??

• maria1978

Hallå alla...Cool
    Här jobbas det natt nu... Fy va trött jag är!! Svårt att hålla ögonen öppna. Har läst lite i tråden...mest skummat igenom. 

F I N E: Kul att du ska bli moster... Förstår att du har funderingar, skulle jag med ha!!

Rosarin: Kul ändå att du tog steget och flyttade tillbax till thailand. Tufft!!

HUr har ni andra det?? Är det någon som planerat något roligt in för sommaren!!

ÅÅÅ va skönt det ska bli att få gå hem om ett tag!!!

• maria1978
    Fillips mamma81:  Va roligt att du är så aktiv    Kul!!

Här är det natt arbete som gäller i natt med...går av onsdag morgon!! Ska bli så skönt... att få sova med sin sambo igen
  • maria1978
    Filips mamma81: Jag har vart in och tittat lite på din sida och läst lite. Måste vara tungt vissa gånger att ta hand om sjukt barn.

Jag kom hem från jobbet för ett tag sedan. Då vaknade Lilleman här...jag sätter nyckel i dörren och han vaknar. Så för att vara snäll mot min sambo har jag fixat med frukost och nu leker han för fullt i barnrummet.
    Tror inte äns sambon vet att jag är hemma Sover hårt... eller så hörde han och somnade sött om.
    Snart ska jag iaf väcka liv i honom... Så jag med får sova...
  • maria1978

Jag har funderat lite på det här med likheter.... Alla säger att båda mina grabbar är lika mig. Å det stämmer nog faktist. Stora grabben börjar bli mer och mer lik sin pappa. Men Lilleman här har fortfarande mina drag...Å på vissa bilder vi tar är han jätte lik mig när jag va bebis.
    Stora grabben och jag har samma humör och samma humor.

Jag tycker oxå det är roligt att folk tycker mina barn liknar mig. Då jag knappast liknar min adoptivlillebror.
    Ändå kan vissa säga..Är du Jonas "lillesyrra" (fast jag är storesyrra) ni är så himmla lika...
    Jag tror ju iof dom menar mer i kroppspråket mer än utseende. För både brorsan och jag rör och för oss som våran pappa (adoptiv)
    Många säger att jag och pappa går lika Fundersam Kan kanske inte se det själv...men men.
    Min adoptiv mamma och jag är helt olika, har helt olika syn på livet, vad som är rätt och fel. Men vi har alltid accepterat varandras olikheter...Eller alltid va väl att ta i...för i tonåren gick det vilt till. Oskyldig

Svar på tråden Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn - del IV