Inlägg från: Mirremama |Visa alla inlägg
  • Mirremama

Österbottniska tråden 9

Godmorgon! Här har lillis knara sig genom natten, och gråtit mellan varven. Och dragit ig i örat, hoppas att det är tänderna och inte örat han har ont/obehag i. Mot morgonnatten grät han så mycket att jag gav en supp, och sen lugande han sig nog och fick sova djupare ett par-tre timmar.

Ikväll smäller det: semifinalen i eurovision! Har ni nån favorit som måste gå vidare ikväll? Själv har jag gått och nynnat på Vitrysslands "Work your magic" och Turkiets "Shake it up"... om det är mina favoriter vet jag inte, men fastnat har de...

Stolt mamma till Albin, född 7.11.2006
  • Mirremama

Jag tycker å det ska bli spännande, få se hur värdparet klarar engelskan, om man måst sitta och skämmas eller Skönt att Finland är direktkvalificerat för en gångs skull.

Ishockey sku jag int kunna bry mig mindre i. Jag ser på fotis jag

• Mirremama

Jag vet om mudcaken Jony, den är nog god, men rätt söt! Låt int den tina helt så är den ännu godare

• Mirremama

Min cooling och hans nya brillor (Klicka bilden så blir den större)
    brillor.jpg

• Mirremama

Adrianna love: låter som att ni haft en alldeles för spännande natt! Stackars flickan din, men härligt att hon är igång på nytt!

Denhär vår lilla apunge är helt som förbytt idag, han BARA gnäller! Jag vet int riktigt vad jag ska börja hitt på med honom, tur så slutar J jobbet redan två idag.

• Mirremama

*glufsar i mig franska snorkfrökens bullar och tänker inte på allt vetemjöl i dem... säkert lågt GI...*

• Mirremama

Voi va jag sku vila ha en kattunge, men sambon tycker det räcker med det lilla kryp vi har Jag hota när vi flytta hit till Skata att jag sku börja gå på promenad med fisk i fickorna och locka till mig kvarterets alla katter och sen låta en eller ett par obemärkt flytta in...

• Mirremama

Måst ju komma in fast det är morsdag! Här heja vi på Serbien igår, så vi är jätteglada Underbart mäktig ballad, precis som en schlagervinnare ska vara tycker jag Fast dendär arma ukrainska foliegubbens "sieben-sieben-eins-zwai" har satt sig på hjärnan Fundersam

Är så glad, blev uppvaktad på morsdag med ett presentkort på spa-treatment!! Precis vad jag behöver! För annars är det rätt eländigt här idag, lillgrabben har så ont av tänderna. Han verkar få fram draculatänder åt sig nu, snart spricker hörntänderna uppe i munnen fram

• Mirremama

Millami, det räknas på de sex månader som är strax innan mammaledigheten börjar, tyvärr.

Välkommen Ebbelina!

Nåt mycket har jag inte att komma med jag heller, har en ny telefon som jag håller på och bekantar mig med denhär (ifall intresseklubben har lite att göra)
    http://www.nokia.fi/link?cid=PLAIN_TEXT_83189

Svar på tråden Österbottniska tråden 9