• Meddelande borttaget
  • Svar på tråden Onanerat på offentlig plats?
  • kantarellkisse

Vad ni inte vet har ni inte ont av ;)

• Anonym

precis.. vad man inte vet har man inte ont av:) man kan ju göra det diskret så folk slipper ha ont av det, hehe

• kantarellkisse

Ungefär så ;) Att bli upprörd över att folk tänker på att onanera på badhuset tyder på att man aldrig sett någon göra det. Men indikerar det på något sätt att ingen gjort det?

• gullican
    Anonym (Fy vad vid) skrev 2007-04-16 00:37:44 följande:
    så du tycker att det är vackert när nån onanerar på badhuset med dig brevid??? Vad e du för en knäppis??
    Jag är så "knäpp" som du så vackert uttrycker det, att jag tycker att njutning är vackert.
  • spiritsinlove
    gullican skrev 2007-04-16 00:53:10 följande:
    Jag är så "knäpp" som du så vackert uttrycker det, att jag tycker att njutning är vackert.
    knäpp är bra!
    - alla stavfel är medvetna -
  • gullican

Ja, visst är det? Fast jag tror inte att "anonym" menade i den positiva bemärkelsen direkt. Tur att man inte är så lättstöttGlad

• spiritsinlove
    gullican skrev 2007-04-16 01:25:44 följande:
    Ja, visst är det? Fast jag tror inte att "anonym" menade i den positiva bemärkelsen direkt. Tur att man inte är så lättstött
    tror inte anonym skulle slänga sådana ord kring sig om han/hon inte var anonym
    - alla stavfel är medvetna -
  • Anonym

Jag är anonym jag med men ändå...

Ingen som vågar säga att de tänder på sånt här? Måste ju finnas de som gör det bevisligen. Iofs inte många inloggade mitt i natten men ändå. Ska oxå sussa nu jag!
  • Anonym (man)

Har hänt mer än en gång ofta som utmaning av/med ett ex...
    Tex att besälla i drivethru på tex McD..med k*ken uppe och ute "kostade" henne en avsugning och som mot utmaning en tur genom stan i bil utan kläder över midjan

• Anonym (tjej)

På tågtoalett, på tågstationstoalett, på toa på jobbet, på lagret på jobbet....i min kåta ungdom

Svar på tråden Onanerat på offentlig plats?