Peand: usch... sånt får du hålla för dig själv..
Men jag funderar faktiskt på att gå ut en runda själv nu ikväll.. Utan frisk luft blir man ju bara ännu segare i kolan...
Det är ju bra att passa på att gå när du skall hämta/lämna.. Det blir ju extra vardagsmotion och det tjänar man ju mycket på...
Kan förstå att du känt dig ensam.. Själv har jag varit i skolan från 9-16 2 dagar i rad nu.. Känns o vant när man pluggat hemma själv de senaste veckorna.. Men skönt att träffa alla igen...
Haha, ja skillnaden i kommunikationen bland män och kvinnor finns ju massa bra exempel på..
Det skrev faktiskt jag ett svenskaarbete om när jag läste svenska c en gång i tiden...
Ja det var nog nyttigt att träffa MAS så man vet vad som gäller.. Alla andra säger ju hela tiden olika saker om t ex vilka avvikelser som skall rapporteras och inte.. Så det är något jag rekommenderar att man skall försöka få till...
Fröken NollÅtta: Haha, nä jag skall iväg dit.. Jag läser ju på vanligt Komvux i klass..
JA vad gör man inte för att ha bekväma skor på sig..
Tråkigt med folk som inte vill svara på frågor sådär.. Men tur att du träffade på en annan som gärna gjorde det senare på dagen... Passa på att fråga allt du kan fråga.. Nu har du ju en superchans..