Blivande USKor kämpar vidare - part III
God morgon alla!
Hur går det för er med pluggandet? Själv tog jag en välbehövlig sovmorgon..
Går fortfarande och funderar på kompletteringen till mitt arbete, men det går trögt... Det är för fint väder här för att kunna tänka på skolan nu...
Delifi2: Jag tycker att de filmerna är jättebra. Men det klart.. Att skriva analyser om de två tunga filmerna kan jag förstå inte lockar så mycket. Vad är det ni skall skriva om ang filmerna?
jajja: När vi skrev våra vårdplaneringar som övningar fick vi en jättetorftig fallbeskrivning där man kunde hitta på hur mycket som helst själv. Ganska smidigt..
Peand: Inte fel att bli inringd sådär ibland och få lite extrapengar. Det var längesen de ringde mig nu.. Iofs ringde de förra veckan och frågade om jag ville jobba natt i juni, men jag tackade nej då jag inte vill jobba midsommarhelgen... och absolut inte natt då..
Zandra84: Ja det var ju typiskt, men bättre sent än aldrig.. Jag har lovat att stanna kvar här även om jag är färdig om 7 veckor...
Själv har jag precis läst utvecklingsstörning och andra funktionshinder och är ledig fram till måndag då sista kursen drar igång. då skall jag läsa Demens.