Blivande USKor kämpar vidare - part III
Peand: Ja skatteåterbäring är aldrig fel... Själv får jag tillbaka knappt ett CSN-bidrag som en liten räddare i nöden mitt i min knapra period där.. Den kommer iaf täcka de flesta räkningarna den månaden...Och vem älskar inte REA? eller a... de billiga kläderna iaf... Tyvärr brukar jag bli irriterad på att det är så mycket folk och stök när det är REA att jag inte orkar leta rade på nått jag vill ha...
Tack för hjälpen! Nu hjälpte du mig verkligen att sätta igång tankeverksamheten igen... Jag blir typ blind och ser inte det självklara i sådana här frågeställningar ibland...
Fröken NollÅtta: Vad duktig du är som kan plugga så utan att hänga här istället... Själv åkte jag inte till stan med en kompis och käkade middag och bara snackade skit... Men det var en skön avkoppling som behövdes idag tror jag... För nu ser jag lite lättare på uppgiften som skall skrivas... Även tack vare Peand...
Ang Olyckan skulle man nog vilja ta barnet först, men eftersom det skriker får det garanterat luft och därför skall man först och främst ta de som är tysta eftersom de kanske inte andas som Kegge skrev här över..