V.V.S.-tråden - Våga Vägra Skov! För dem med Ulcerös Colit, Crohns Tråd nummer 7
Måste bara fråga.. Märker ni stor skillnad på olika medeciner? Jag har bara provat asacol (stolpiller) och nu salazopyrin i tablettform... Och jag börjar tröttna på att inte kunna äta en hel måltid utan att behöva springa på toa innan jag hunnit äta färdigt... Så ska det väll inte behöva vara? Eller att inte kunna äta godis till filmen utan att springa några ggr... Gå på bio blir jobbigt te.x... och framförallt.. sömnlösheten!! max två-tre timmar får jag sova mellan toabesöken..Inte alls kul att sova borta då!!
Tänkte om det finns nån annan medecin jag kunde prova??
Min reumatulog skickade en remiss till mag och tarm.. men det var i januari.. jag har inte fått nån tid ännu... Så jag har inte träffat nån tarm läkare på snart ett år.. då jag sist låg inne... SUCK!
Är trött på att inte kunna göra vad jag vill, när jag vill.
Sorry att jag är så egocentrisk.. Men jag hinner inte med att läsa allt ni skriver.. Ni skriver ju så flitigt..
Kul med alla nya, önskar omständigheterna vore annorlunda.. Men här är det rätta stället att vara på om man behöver stöd och info..