Hej igen
Nalla och ni andra som undrade så har jag "pratat" med Lilltrulsa iaf, hon pluggar och renoverar hemma och jobbar så hon hade inte så mycket tid, Knase vet jag inte...Knasbollen i mgen kanske har tittat ut...vet inte när hon skulle ha? Blåbärspappa???? Linnann??? Hoo hooo vaaart är niii?
Hia, hur är det med dig nu? Med grav o ibs och allt?
Goldfish, ahaa jag missade att det va den "lilla" korta undersökningen du skulle göra. var inte orolig, det går nog bra, det brukar gå fort och de har stoooora burkar med vaselin säger man till att man är rädd o nervös brukar de ta det lugnt o försiktigt, kanske kan du få en sköterska att hålla i handen? det har jag haft när jag gjort den andra undersökningen, coloskopin. Det går inte att jämföra rectoskopi med gastroskopi, rectoskopi är lugna gatan, mest obekvämskänslor o lite olustigt sådär, men de är ju läkare och har sett fler arslen än ditt och mitt
När jag gjorde gastroskopin var de två stycken som fick hålla fast mig...för jag hyperventilerade och var på väg ut ur rummet...huvva huvva, otrevligt. Men det gick ju fort.
Du grejar detta , tänk på att du vill ha svar på vad det är för fel och att denna undersökning kan leda till att du kommer in på mag&trm och får bra hjälp. Håller tummarna för dig.
trombocyter = blodplättar, har man många är det väl att immunförsvaret är aktivt och håller på att bekämpa nåt eller dyl...= man har en inflammation....har lite dålig koll. det skulle ligga på mellan 185-387 för kvinnor iaf oc mitt låg på 530 nåt...vet inte så noga, han var inte nöjd med det iaf.
Dalkulla, man önskar att du kunde fått vara frisk nu och samla kraft inför den stundande bebisankomsten. Nära nuuuuu, eller?
Nalla, härligt med båt. Idag måste ju vara en toppendag, iaf här är det varmt o skönt. Må så gott och lycka till med studierna. Snart har du sommarlov din lyllos
Rebecca, hur går det för dig? Har du varit i skolan nåt denna veckan? Jobbigt att må illa, hjälper det om du stoppar i dig nåt? Ibland blir det en ond cirkel, man mår lite illa och har ingen matlust, sen mår man lite illa till för att man inte ätit. Svårt det där, ofta är man ju inte så sugen på nåt.
Prommis, uppe med tuppen
Mumlin, kul att se dig vara så aktiv här. Hur går det med altanen och rabatterna? Sitter du och njuter på den något? Sköt om dig och vad duktigt av dig att träna, wow, Kam kram
68:an 20kg..ja det är som du säger...spegeln säger ett och vågen nåt annat, för på bilderna kan man ju inte se några dallrande 20 extrakilon iaf Men leva på nutrilett låter ju bra tråkigt... håller tummarna för dig att du kommer ner till din trivselvikt, sköt om dig och njut av våren, har björken fått musöron uppe hos er? Bor du i Sundsvall eller utanför, eller i Timrå? Kommer inte riktigt ihåg. Brukar åka upp dit imellanåt, typ varje år helgen innan midsommar
Lonestar, hur går det med leder och ögon och studier och bilen? Och blev jycken med valpar eller var det bara blårök som kom ur hanen?
Må så gott tarmisar, tycker så mycket om er