V.V.S.-tråden - Våga Vägra Skov! För dem med Ulcerös Colit, Crohns Tråd nummer 7
Ja då kan man unna sig ngt fint!
Ja då kan man unna sig ngt fint!
Molle: Det hoppas vi! Att du hänger kvar alltså!
Lällas: Varför har du fått hälproblem? Hoppas att det går över av behandligen iaf!
Tarmen sköter sig väldigt bra. Som ett klockverk! Skönt! Fast själva magen är så stor! Samlar vatten i buken pga dålig leverfunktion och ser gravid ut! Tydligen kan det bli så pass mkt att det ser ut som man är i 9:onde månaden! Fast nu ser jag mer ut som jag gjorde i v 15.
Lällas: Du är gullig du!
Lindis41: Har inte riktigt fått kläm på vad som är fel på din galla?
Rebecca, det är ok, borde sova istället för att häcka här men fl är beroendeframkallande!
Hur är det själv?
Lindis: Har de kollat upp dina leverväden?
nalla: Vad prov du har hela tiden! Hur hinner du ladda mellan proven? Skönt att du mår så bra! Kan man återgå till stomi om man inte blir bra efter att ha gjort en IRA?
Idag mår jag ok, gulare i ögonen-det varierar från dag till dag men idag reagerade jag själv på hur gul jag var så bilirubinet har nog stigit.
Det är skönt att ni finns-bättre peppare finns inte!
dalkulla: Vilken helvetesnatt du haft, hur många veckor är det kvar nu?
goldfish: Oj låter ju inte alls bra det där! Fattar inte att du inte blir tagen på allvar när du gått ned så mkt i vikt.
Jag vet inte hur man ska göra om man inte går genom vc, kanske flytta till vc med privatläkare?
Just det goldfish, ta dig snarast till apoteket och köp näringsdryck! El vänd dig till dietist så kanske du får hjälp därigenom. Du behöver varje liten näringsdroppe du kan få i dig!