• Nisses lada brinner

Adopterar du bort barnet om det får rött hår?

Angående folk som är lite skraj för att få en kotte med den vackra färgen RÖD!!

Be the best or die like the rest
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Adopterar du bort barnet om det får rött hår?
  • lieh

Sicken fråga, verkligen inte! Barn är lika mycket värda oavsett vilken hårfärg de har. Är detta på allvar eller?

Hade barnet haft uppåtnäsa däremot så hade jag använt ångerveckan direkt.

• Stolla

Jag som ÄLSKAR rött hår skulle bli skitlycklig. Nu får jag ju hålla på och färga min blonde sons hår rött hela tiden Cool

• Petra och Michelles mamma

Har två töser som har rött i håret aldrig jag skulle adoptera bort dom för det. Älskar dom lika mycket för det.
    Är själv lite rödhårig.

• Maverich

OBS! Denna tråd ligger under "sandlådan", dvs den är INTE seriös. Så slappna av...

• Nazeeya

Adoptera, nu omedelbums! Hade jag kunnat hade jag adopterat bort mig själv också!

• IHateYourFace
    HumlanEkerö skrev 2007-02-27 17:49:18 följande:
    Vilken dum jävla fråga!har världens vackraste barn med 'guldigt' (som min stora säger själv) hår!!
    Hihi sötaste kommentaren
    Hon är den sötaste bebisen ja någonsin sett. Men ja trodde hon skulle ha rosa hår, som du.
  • helenagbg
    nazeeya: Jag har läntge funderat på att adoptera ngn lite äldre. Gärna från en tråkig uppväxt kanske ngn som har haft många ägare... Vill du?? annars går det bra för mig med en hund.
  • Miffomorsan
    sparv78 skrev 2007-02-27 17:53:47 följande:
    näää, det verkar så jobbigt med allt pappersarbete. Jag hade färgat det!!! Lila... eller ...rosa kanske
    Pssst - gör som jag, byt barn på BB när alla sover! Fick en rödhårig son som jag snabbt bytte mot en, (för säkerhetsskull), riktigt mörkhårig liten gosse.
  • Stampe

Jag tycker att det är skrämmande att det finns folk som helt ärligt tycker att barn med rött hår är fula . Det är lite sådana vuxna människor som gör att deras åsikter går över till barnen som växer upp med dem och som i sin tur leder till mera mobbing. Skrämmande!

/Stolt mamma till mina 2 rödhåriga pojkar (de sötaste i världen såklart ).

• Sarah Wikström

Tror inte att chansen e så stor att vi får ett rödhårigt barn. Men klart man inte skulle adoptera bort. Tycker inte de e fint me rött hår direkt. Men barn e mer värda än håret så.. Man vänjer sig nog isf =)

Svar på tråden Adopterar du bort barnet om det får rött hår?