Tråden om Cystisk Fibros !
mikkis25...jo, det är skillnad på en aiolos och en pari. Aiolosen ger en mycket mer finfördelad "ånga" som kommer ner längre ner i luftrören, så har du ingen sådan, så ska du be att få en.
Mvh tomcar1
mikkis25...jo, det är skillnad på en aiolos och en pari. Aiolosen ger en mycket mer finfördelad "ånga" som kommer ner längre ner i luftrören, så har du ingen sådan, så ska du be att få en.
Mvh tomcar1
mikkis25...har ni någon sjukgymnast ? I så fall är det sjukgymnasten du ska fråga. Så har det varit i mitt fall och flera med mig, när det gäller hjälpmedel. Annars får du be läkaren (på hemmaorten), men som sagt i första hand, be sjukgymnasten.
Mvh tomcar1
Hej !
Hur har ni det härinne ?
Mvh tomcar1
Kathy1...inget roligt att få v-koppor : (
Jag hoppas att de läker ut fort på Killian.
Idag är det bullbak här hemma, så jag tog och kikade in här under jäsningen.
Ha det gott i vårsolen allihop och njut av det härliga vädret !
Kram från tomcar1
mikkis25...jag hoppas att Yolene inte blir sjuk igen. Det är bra att de ska ta fler prover, för det måste ändå vara bättre att de tar för mycket än för lite.
Kram från tomcar1
mikkis25...jag sa ju att du inte skulle stirra dig blind på statistik och siffror. Jag är lika glad som du just nu och hoppas att ni får reda på vad som är tokigt med Yolene.
Mvh tomcar1
annas mamma...jag tror att du har hamnat fel, eller har du cf själv utöver artros och fibromyalgi ?
Hälsningar tomcar1
Kathy1...hur är det med Killian ?
Mvh tomcar1
jojo01...ta hand om dig och sov gott.
Mvh tomcar1
Kathy...hon vill nog att en läkare ska meddela resultatet. Det är väl olika förfarande av svar från sjukhus till sjukhus. Jag hoppas att svaret inte visar CF.
Mvh tomcar1