• Missix

Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!

Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • mossan

jess- krupp är rossligt värre.. med lite feber kanske.. brukar komma efter en förkylning.. håll koll o se om hon blir jätterosslig.. amira lät som en 90åring som storrökt i hela sitt liv hon o bara pep fram mamma när hon ville mig nåt..

nu ska jag iväg m bilen o köpa trehjuling så d blir gjort innan vi måste lämna tillbaka bilen nu på f.m

d får bli trehjulingen från coop.. har inte tid o leta efter fler nu.. imorgon flyttar vi ju o på lördag fyller hon.

ses

• jesslin

mossan. Ok, hon var ganska rosslig igår, men ingen feber. Syskonbarnen har haft det/har det.

Sofia fröken busan nummer ett
  • titti76

Jesslin - typiskt för krupp är att det låter som om en hund skäller när de hostar. Ofta ställer de sig på alla fyra också (kanske mer vanligt när de är mindre), antagligen för att få mer luft.

• jesslin

Ok, kanske inte krupp då men jobbig hosta. Hon ville gärna inte ligga ned i alla fall.

• Dante

Aros: lägg märke till "-tecknen...! Han har på sig mörkblå strumpor, bruna mjukisbrallor och en italienska landslaget fotbollströja...
    Första tanken var att han skulle ha en brun t-shirt med lite blått på men sen tyckte jag att fotbollströjan var coolare...
    De andra grabbarna på dagis hade skjorta och jeans/mjukisar eller tshirt. Ett par bröder hade likadana mörka polotröjor.

All you have to decide is what to do with the time that is given to you
  • titti76

Jess - usch då har du ingen slemlösande hostmedicin hemma? Det gör så ont i mamma-hjärtat när man hör dem rossla så.

• jesslin

titti. Jo, hon har fpått moliipect och sina astmamediciner.

• titti76

Håller tummarna att det ger med sig, Elin är lika känslig i luftrören, vi har precis avslutat en kur

• Dante

Aros: bild finns i mitt galleri nu!

All you have to decide is what to do with the time that is given to you
  • jesslin

tiiti. Ja, jag också. Jobbigt med de små när de är sjuka. Halva hennes avd på dagis är sjuka.

Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!