Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
hej allihopa o välkommen hem igen skakis.. vilken raketförlossning då..
Har varit med amira på barnadiset som ligger här i högdalen.. d var lyckat.. hon sprang runt som hon ägde stället o hittade två kompisar som hon hängde med nästan hela tiden.. en kille på kanske 4 år o en lite äldre tjej som var kanske 7 -8 år o hon hoppade i hoppborg o klättrade i klättertorn lr vad man ska kalla det.. o åkte rutchkana både vanlig slingrande o sån där uppblåsbar som vissa barn som var 6-7 år inte vågade åka..där kastade hon sig ut själv.. fast hon hade åkt med den där tjejen först några gånger.. o hon skrattade o sprang runt.. man har inte kunnat gissat att hon bara e nyss två år fyllda.. helt oblyg svansade hon runt där med sina kompisar hack i häl som en riktig gängledare d var så roligt o se.. d var inte hon som följde efter dem.. utan dem som följde efter henne..
skulle betala inträdet som var 50kr med kort.. så säger fittan där att de inte tar kortköp under 100kr.. så jag var TVUNGEN o spendera 50kr till bara för att.. så amira fick en heliumballong för 50kr m lilla kycklingen motiv.. kändes onödigt men vad göra när jag inte hade casch..
nu sover hon gott i sin säng iaf, o jag är här som vanligt..