jess- vi mår bra.. amira har ju fått plats på dagis här nu.. i rågsved närmare bestämt.. d e iaf närmre än rinkeby.. m bussen tar d ju bara 3 min o sen 3 min o gå därifrån till hennes dagis.
Hon gjorde sig rejält hemmastadd där idag när vi var o hälsade på märktes inte alls att d var ett nytt ställe. hon hade kul o lekte o donade o brydde sig inte ett dugg om mig förutom om hon skulle visa mig nåt.
hon bara sprattlade av glädje när vi kom dit o kastade sig in i leken på en gång. känns skönt, vi får börja när vi vill så vi tar en till mjukstart imorgon o går 9:30 till lunchdags o på måndag kör vi på som vanligt så att säga att hon börjar gå där då. Tänker ha henne 9-15 alt 15:30 då får vi mer tid tillsammans o slipper stressa på morgonen o kommer inte hem så sent på e.m heller o kan ta d lugnt o mysa o äta i lugn o ro innan d e dags o sova.. nu när vi åkt till rinkeby/bromsten varenda dag så har vi ju varit helt slut båda två i slutet av dagen o d har inte varit nån bra stämmning här hemma direkt, två timmar om dagen på ett tåg e INTE kvalitetstid.
Känns iaf jättebra o bo här jag trivs o amira verkar trivas också o relationen m amira är lättare nu tycker jag än när vi bodde där borta.. vet inte vad d e som gjort d.. att vi kom bort från dåliga minnen kanske.. vet inte men nåt e d o d e skönt.. nu vill jag vara mer med henne än förut.. gud vad hemskt d låter men d kändes som hon var emot mig liksom nu hittar vi på mer saker ihop o har roligt tillsammans o är gladare.
oj.. långt svar på en kort fråga..