• Missix

Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!

Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • mossan

kikar in.. är svintrött efter den här dagen..   var ute o lekte i parken på f.m o sen hem o sova o sen iväg till leklandet på e.m där vi härjat..

ska gå ned till konsum nu för o se om de har rocky road där.. sen ska jag frossa lite o sen sängen..

amira har precis nyss somnat.

det bidde pizza här ikväll också för mig o mamma.. amira ville inte ha det hon åt flingor o mjölk o var så nöjd m det.

• Ylle

Hej mina vänner! Tillbaka från dagstur till Malmö.

Tråkigt med din morbror Vanna... Då förstår jag att du inte dök upp på mässan.

Mässan var så där. Märktes att det var första gången, lite tomt och för lite gratissaker.
    Men det var trevligt ändå, fjompan röjde järnet med leksakerna som fanns. Största hiten var en sparkcykel med två hjul fram för extra stöd. 500 spänn dock. Hon får nöja sig med trehjulingen hon får i födelsedagspresent.

Hon har varit så duktig hela dagen. Hon gillar inte att sova i bilen och sov bara 30 minuter, men trots det var hon på ett väldigt bra humör och gnällde inte ett dugg över bilåkningen.

Det blir lätt komiskt och lite äckligt med barn ibland. Stannade till för att äta middag på vägkrog. Mitt i grillkorven vände hon sig om och ropade ut i restaurangen "bajsch! BAJSCHA! Bajsch!!!" och satte sen igång att trycka ordentligt, lutade sig åt sidan och blev röd i ansiktet. Duktigt att berätta vad som är på gång, men kanske lite mer diskretion är att föredra.

Hilti: Tack för sms-hjälpen!

• Gonzo

Vi har också ätit pizza! Var ärligt ganske äckligt men mättade. *rap*

Jag är lite sur på en av våra gemensamma bekanta... De har sms:at min sambo och frågat om han ska följa med på nån bruds 25 årsskiva.  Om HAN ska, hmpf!

Verkligen INTE!
    Va fan är det för stil att göra så?

*ältar lite och hämtar ett glas vin*

• Diana
    isolita skrev 2006-09-29 22:47:33 följande:
    eeller jag som är helt ointresserad?
    Fyfaaan vad jag gillar detta inlägg

Sorry mossan.
    *vrålgarvar igen*
    Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original.
  • Diana

Gonzo-troligtvis för att de vet att du måste sitta hemma med barnen ? *fult gjort*
    Vi har varit på barnkalas idag.

Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original.
  • Gonzo

Nu gör shirly en av mina favvolåtar på ettan! Härligt!

Ylle--> Låter som ni haft det bra. Är det samma mässa som kommer vara i sthlm senare i höst, underbara barn?

• Gonzo

Diana--> Visst är det fult. De kan ju iaf fråga om VI ska komma... Jag vet inte riktigt hur jag ska reagera. Det är inte första gången som de beter sig konsigt... Jag skulle aldrig få för mig att bara bjuda en av de, det skulle bli ett jävla hallå isf.

• Hilti

Hai!

Desverre var jeg tvungen att logga ur da du svarade Vanna, så jeg fikk inte meddelad Ylle. Tråkigt med din morbror Vanna.

Ylle, det var så lite så

Gonsan, håller med at det er fult att invitera på det viset.

Allting har en ende, pölsa den har to
  • Gonzo

Nu kom sambon ner efter Robins nattning. Ska umgås lite.

Kram på er alla!

Moja--> Låter helt fantastiskt underbart! Hoppas du får den sömn du önskar!

• mossan

hallå igen.. har nu slängt i mig lite glass.. mmmmums.

e så trött som sagt..*gäsp*

ska gå o tigga massage nu av mamma..

ska  alla 2 åringar få 3 hjuling?? tänkte ge amira en cykel OCKSÅ, EVENTUELLT...så hon kan träna lite hemma inomhus tills i vår.. o hon älskar ju cyklar o har redan provat en häromdagen d gick över förväntan faktiskt.

Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!