• Missix

Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!

Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • mossan

Godmorgon.. här vaknades det vid 6.. *gäspar* när ska hon lära sig om hur skönt det är att sova.. men d e ju folk som har d värre..

Nu kommer hon o ska sitta i knät o lyssna på musik bara för att vi gjorde d igår kväll.. hon glömmer inte vissa saker.. jaja..slår på musiken då..

• isolita

Äntligen svarade han!

Och ja, jag hade rätt nåt var fel. Han hade vaknat i en fyllecell. Tydligen hade han blivit tagen av snuten vid halv 2 vid spårvagnshallen. Jag misstänker att han somnat på vagnen... Men varför i helvete kör dom inte hem folk då? Och varför ringer dom inte hem till folks fruar? Jävla idioter.

Jaja. Han är på väg hem nu iaf.

Och han lär ha utegångsförbud ett tag framöver.

• mossan

Iso--- vad skönt att du fått veta nu iaf.. men de kanske inte visste att han hade fru om han var så full så fick han kanske inte ur sig d heller så då e d inte så lätt o ringa..
    Men som du säger.. ibland kan d väl räcka m o bara köra HEM folk ist.

• mossan

snart är det yoko, yakamoto och toooooooooooootooo

• mossan

stänger av här nu.. amira är för jobbig.. bara klättrar o drar o trycker..

• MyFine

Morrn! Hampus sov till 10 i 8!! Förvånad Glad

Iso: Ajdå. Förhoppningsvis lär han sig något av det.

• Skakis

Ozzan - Åh! Grattis! Glad Nova sov till 5.15 GladSEr det positiva i det hela... hon kunde vaknat 04.50

isolita - karlar *suckar* Och polisen sen då.... *suckar än högre*
    Hoppas din dag bli bättre än natten!

Vi kom på den fantastiksa idén att riva ner strukturtapeten i vardagsrummet igår. Vi ska iofs bara göra en fondvägg men det visade sig att det fanns ännu mer tapet under strukturen. Nu blir det tapetrivning hela kvällen för mig och bredspackling för M imorgon Kul att vi bokat in Novas kalas nästa söndag också Bara för att det inet ska krocka med bebis.... Så nu fick vi helt plötsligt hur mycket som helst att göra

Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken
  • Gonzo

God morgon!
    Vi vaknade 0730, perfekt. Inga störra planer idag, kanske IKEA med alla andra 1 miljon pers!

Iso--> Fyfan! Jag hade antagligen föreställt mig att han var antingen död eller otrogen. Hua! Fyllecell, då har han nåt att skryta om till sina kompisar...

• MyFine

Här blir det en shoppingtur på stan med några kompisar idag, och ikväll blir det förhoppningsvis nått glas vin med dom oxå!

Skakis: Tack! Det känns helt mysko..

• TantG

Iso... den blivande pyskologen kommer säkert bara att skylla på att han samlar erfarenheter för att kunna relatera till sina blivande patienter.

Skakis.  Har ordet "BOA" slagit dig?
    5.15 ÄR ett steg i rätt riktning.   Faktiskt.

Halsbränna suger. *blerk*

*våga vägra smileys*
Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!