• Missix

Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!

Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • isolita

Men gud så hemskt Braxton! Fy fan. Det är sånt man tänker på där på natten. Ni vet som det står i Vem ska trösta knyttet? " Om natten blir det hemska mycket värre än det är" Och i hennes fall var det ju det.

Fortfaranade upprörd över att polisen inte ringde mig. Och dom måste ju fan ha hört att jag ringde hans mobil. Jag hade ringt typ 50 ggr. NÅN fan måste ju hört telefonen där den låg inlåst i en låda. Och nån fan måste ju ha anat att det var nån orolig anhörig. Ja ja. Det kommer aldrig att hända igen.

Tänker mycket på familjer som kan ha det så här jämt. Tänk vad många barn som växer upp så här... mamma är orolig och pappa är försvunnen/kommer hem och är konstig... fy fan alltså.

Kram till Vanna med!

• isolita

Wyrm
    Han fattade inte alls att han var hos polisen. Först trodde han att han var kvar på skolan och det var nåt slags praktikal joke lixom. Fullast på festen hamnar i källarrummet. Han mindes ju inte ens att han gått från skolan. Sen när han började ropa så kom det ingen. Han säger att han skrek och slog på dörren i säkert en timme innan det dök upp en seg snut som sa att han var i fyllecellen och skulle bli utsläppt om ett par timmar. Fatta skräcken!
    Jag vet att jag redan skrivit det här... Var tvungen att älta lite.

Ska gå och ta hand om min fina familj nu.

• jesslin

Men fy vad hemskt Braxton.
    iso. Skönt att han kom hem även om blev lite olyckligt.

Sitter och väntar på pizza. helt slut efter att ha varit här. http://www.lekplatsen.nu/
    Sofia hade kul, men jag tror det lämpar sig bäst till 4-5åringar. det var dessutom massor av ungar där och hög ljudnivå. Eftersom F var med hann jag smita in på coop och köpa en trehjuling till Sofia i present. Hittade lite annat smått och gott förstås. Sittunderlag till dagis och så.

Sofia fröken busan nummer ett
  • TantG

*kramar på Braxton och Vanna*

*våga vägra smileys*
  • Braxton

Jag kände inte honom så... men känner så för min vän.. Syrran hennes är förkrossad och min vän ledsen.

Vi ska ut ikväll. Bästa vännen ska med. Hon ville det. Vi ska var ahemma hos mig, det blir ett gäng.Jag tänker så här att kvällen får bli så som hon är. Vill hon prata ¨så då finns jag/vi där. Men vill hon inte så då tar inte jag heller upp det. Men det är svårt... Hon får bestämma för hur det blir.

• Moja

De snoriga barnen är hos farmor.
    Vinet är sprättat.
    Potatisgratängen står i ugnen.
    Ljusen är tända.
    En hyrd DVD ligger och väntar.

Sist men inte minst...

En god natts sömn väntar (förhoppningsvis).

• mossan

jag tänker bara på amiras kusin.. som alltid frågar mamma sin var e pappa?? kommer pappa hem sen ikväll?? o hon vet inte nånting om det.. måste vara jobbigt ju..      

det är såklart inte alls lika jobbigt som d ni beskrev men ändå.. tycker synd om den pojken alltså... o när pappa e hemma så låser han bara in sig i köket typ o röker o ingen får störa.. den pojken e alldeles förstörd ju o svansar runt pappa jämt de korta stunder han har tid m honom.

Har iaf varit på leklandet nu o jag e helt slut o amira med.. mormor är här igen.. im ska vi till nya lgh o mäta fönster o så o amira ska få se den också för första gången..

på måndag ska vi hyra bil o åka på ikea o lite andra affärer o åka o lämna lite smågrejs i lgh när amira är på dagis då.

blir väl flytt i mitten av veckan nån gång kan jag tro.       

Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!