har stoppat i mig två koffein tabletter nu o hoppas på o bli pigg idag.. borde tvätta men jag vill ju träna också.. d e förjäkligt att inte kunna ta tvättstugan på kvällen som var så praktiskt förr. O när d e lakan o sånt kan jag inte ha amira med mig i tvättstugan hon tröttnar på en gång ju o orkar inte vara m o mangla.. så att tvätta på e.m när hon e hemma e ingen bra idé heller ju..
Har tvättid idag kl 11.. får väl träna hemma då idag o hurta som ozzan på golvet här i vardagsrummet lite.. o sköta tvättstugan så jag får d gjort nu när d snart e flytt o allt.
Jo så får d bli..
Nu när jag har införskaffat mig en KK så ska jag banne mig ta o skaffa lite sexigare underkläder också.. jag behöver ju lite nya så d kan ju vara en motivation.. tänk att jag aldrig ansåg d nödvändigt m sexiga underkläder för min man.. aldrig under vårt äktenskap lr förhållande.. kände mig inte att jag skulle vara sexig då.. var väldigt pryd. o d e inte jag... m den här karln kan jag iaf våga ge mig hän. Sex m min exman var nästan smutsigt på nå vis tyckte jag.. o skämmigt liksom.. nä inget bra alls m honom nånting...
Ska väl gå o klä mig nu o lämna skruttan på dagis.. sen ska jag väl sätta igång lite här hemma också m nåt..