Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
Hilla. En flicka.
Kramar på iso.
Hilla. En flicka.
Kramar på iso.
skakis.
god morgon- sjukgymnasten idag. var inte med och lämnade Sofia då det går så bra denna veckan.
usch då Fia.
är inte så bra på farsdagspresenter, hade inte gett på ett antal år innan Sofia kom eftersom jag inte har någon pappa i livet. Får se om jag hinner kskaffa något fint. Sedan ska jag se om Sofia kan fixa något fint. Tänkte fota henne i jultomtadräkten i helgen. Inte till julkort med till kalendern vi ska ge bort i julklapp.
Är på jobbet nu, kort dag, skönt. Sjukgymnasten ska fixa så att jag får börja med vattengympa igen, skönt.
Har så sbala ont och det känns mer som foglossningen, suck.
och jag vill bara ha två. övertalning pågår.
Garttis Hilla. Precis vad jag trodde.
grattis menar jag.
Vilken fin tant.
Sofia är sjuk igen, tog tempen 38.9... mest förkylningar men en på henns avdelning hade kräkts inatt. men hon hostar så jag hoppas på förkylning. Ringde dagis nu, fick prata med hennes fröken. Då slipper v ringa im bitti.
Hillla. Håller med om vad Aros säger. kramar.
Här sover lilla feberflöickan med en supp i rumpan. Ikväll såg man verkligen på henne att febern tog på henne. Låg i mitt knä en bra stund efter bompa. Hoppas ändå på en lugn natt, man får väl se. Så kul att vabba igen, not. Vabbade sist i måndags.
Grattis Luna!!!
Skitnatt här. Men Sofia har ju feber så det är väl inte konstigt. men hade brinannde huvudvärk igår och den försvann ju inte eftersom hon har väckt mig en sådar 7-8 gånger. 38.6 i vilotemp. Så ja inte världens piggaste tjej här precis.