Inlägg från: jesslin |Visa alla inlägg
  • jesslin

Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

Kramar skakis.

Kom på tant, magmassage kan vara bar. Har du testat det? Tror jag har några papper om det om du vill att jag ska leta.

Grattis Cosmo på 1årsdagen! Glad

Sofia fröken busan nummer ett
  • jesslin

skakis. Diana kom med ett bra råd.

Sitter och räknar minuterna tills jag får gå hem. Fy vad jag avskyr mitt jobb. Jag måste härifrån känner jag, men hur....det är frågan.

• jesslin

Fia, Ja, trevliga kollegor har jag och många tidningar kan jag ta ifrån jobbet, men annars suger det. Ligger efter lönemässig pga av jag var mammaledig så länge och personalchefen är jätteknepig. Har fyra chefer och bara en är bra.
    Du kan få lite mail av mig om du vill???

• jesslin

god morgon. Jobb nu. Sofia är i alla fall hyfsat frisk, lite hostig och så. Idag var hon glad när pappa lämnade. Hon somnade redan 19.15 igår och F väckte henne imorse kanske runt 7.10 för att hon skulle få dra sig lite sömntutan.

• jesslin

tack linus. Läste den igår kom jag på. Sofia slutade självmant med välling natten i somras. var inte så ofta det hände men ändå. Hon vill ju inte ha när hon ska sova så hon brukar få en i sömnen runt 21.30-22 tiden på kvällen.

Lycka till idag Linus.

• jesslin

hoppas också vi slipper kräksjukan. En på Sofias dagis var magsjuk förra veckan(tror inte det var vinterkräksjukan dock) och Sofia klarade sig trots att träffade varandra precis innan.
    Vi har bara varit magsjuka en gång. Dock kan hon kräkas av hlg feber. tur jag inte har kräkfobi.

Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!