Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
ylle. Ja, det är einsteins. Tror Sofia hoppats på myror i brallan. För hon sjöng på den innan.
ylle. Ja, det är einsteins. Tror Sofia hoppats på myror i brallan. För hon sjöng på den innan.
god morgon eller något Sofia bajsade 5.30 imorse, vilket hon inte brukar. Ja, jag kunde ju inte sova något mer, blä. Men hon somnade såklart om så gott. 5.30 är ju inte hennes vakentid.
god morgon. Jobb nu.
Ozzan. De kan flåsa av hög feber. Sofia gjorde det en gång.
ozzan. Jo, det förstår jag. Vi var också inne och kollade henne.
ozzan.
dante 98/104 kanske.
Jag är också 33, i några dagar till.
Fy för vädret. f hade ju inte satt på vinterdäcken precis. Hade varit i täby för jobbets räkning. Han var tvungen att lämna bilen för det gick inte att komma fram eller köra i snömodet. Så nu ska han försöka ta sig hem kommunalt.
God morgon. Vabbar idag. Sofia brukar ju sova hela nätter, men inatt har hon vaknat 5-6 gånger tror jag., Nu får hon se lite på barnkanalen en stund. Känns lite varm men jag har inte vekat bråka med febertermometern ännu. är helt slut i alla fall. Hon ser lite hängig ut.
fia. Ja, maken fick lämna bilen igår, men som tur hittade han en parkering i täby där han kunde lämna den. Han är i töby nu, han fick se om han tog bilen med sig hem sedan. har inga vinterdäck på.