ozzan- varifrån ska du ta lånet då?? d var attans vad tid d tog.. jag tog lån från nordea förut ju.. fick besked nästa vardag.. typ 2 dagar lr nåt tog d.. d var ett medlemslån från nordea.. man kan d om man e medlem i facket.
ska ta hjälp av mamma min snart jag o ta ett lån.. rätt stort.. ska betala av räkningar som jag har flera med massa ränta o skit o så ska jag köpa bil.. får jag bort räkningarna som jag har liggandes på olika håll idag m skyhög ränta för d e på kredit o så.. då har jag inte så mkt räkningar sen förutom hyra o el o dagis typ.. tänker att jag betalar idag 450kr ca i månaden för mitt lån lr min kära makes lån d var han som fick ut allt av d o jag får sitta o betala bara.. hur som helst.. d var 40000 som jag lånade då.. kan mkt väl tänka mig o betala 1500 i räkningar på en månad som d kan bli om jag tar ett till lån o betalar av räkningar o skiten som jag har bara.. data, ikea, h&m o la redoute samt köper tv:n istället för o hyra.. då har jag bara kvar dagis, hyra o el ju o så för lånen.. det blir iaf mkt mkt mindre än jag betalar idag ju.. så jag ska ta ett snack m mamma så hon får hjälpa mig o ta ett lån så jag kan göra så.