Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
ok.. amira sover.. jag ska äta gröt.. o inse att d inte blir nån tvätt idag.. damn..
im ska jag till gamla lgh lite efter jag lämnat amira på dagis sen ska jag på återbesök till läkaren på vc.. sen ska jag försöka komma iväg o träna i kista o sen hämta amira o åka hem så kanske jag kan tvätta mellan 16-19 im.
fick kort från amiras pappa till henne.. ett grattis kort. det stod att pappa älskar dig jättemkt o saknar dig. stor puss pappa amine.
jag blev lite sorgsen av det.. tyckte smått synd om honom där för jag tänker hur hemskt d skulle vara o inte få träffa henne.. även om han borde tänkt sig för innan han bara gick på som nån jvla tyrann mot mig inför henne..
han sitter nere i göteborg nu iaf vet jag. känns så konstigt o ibland så börjar man ändå tycka synd om honom med d e väl samma där.. man tänker själv hur hemskt d måste vara o sitta i fängelset.
Väntar på att den här jäkla polisanmälan om mob telefonstölden ska komma nu så jag kan få lämna in papperna o få en ny mob. jag e såååå handikappad utan den.. min gamla som funkar bra har jag gett till mamma men hon kunde inte använde den för den var låst till comviq men den blev kvar där iaf typiskt.. nu när jag verkligen behöver den.