Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
tant- ska d bli bäs imorgon?? vad roligt...
hej allesammans förresten.. *puh* e vad jag har o säga om hämtingen vid dagis idag nu när d e så långt o åka.. som vanligt vill amira leka en stund till o visa allt hon kan.. så vi kom inte därifrån förräns efter 20 min o så tog d 10 min minst o gå till t-banan o så åka t-bana i först 15 min o så byta o åka ytterligare 20 min o så in på ica o handla mjölk.. hon slängde nappen.. in igen o leta nappen.. ut o så träffade jag på bekanta från d skyddade boendet som också bodde här nu så jag pratade m dem o så hem o hacka lök o amira trött som en toka sprang runt o hittade på hyss.. tog en glödlampa o stoppade sockeln i munnen när jag bad o få den så slängde hon den så den gick sönder o sen hällde hon ut nästan hela mjölklitern o de ena efter d andra o när jag till slut hade maten klar var kl 18:45 typ.. i m mat i magen o sen på m jamas o borsta tänderna o sen i säng.. o nu sover hon.
Hon ville gå o sova i min säng först men jag "tvingade" henne att somna i sin egen säng.. sen får hon komma om hon vill men jag vill vänja henne vid o sova själv så hon till sist kan sova själv i sitt rum om nätterna .. förstår att d tar ett tag då hon e van o sova m mig jämt men d e bra att hon iaf än så länge kan somna i sin egen säng. Jag ligger där m henne tills hon somnar bara.
har köpt hem glass till ikväll vill tröstäta..
sen e d ju LOST ikväll också..