Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
Gomorron
Gomorron
Aros: Jag håller med dig om att det mest verkar som att de ville ha en tidig fredag och att de borde vara mer lyhörda på Agatons behov. Om han hatar att åka vagn måste det ju vara lättare att han får gå än att han ska gråta eller att de ska behöva gå¨hem med honom.
Jag tycker definitivt att du ska ta upp det måndag och du är inte gnällig eller tjatig.
Np, Aros. Fattas bara annat, tänker jag, i min värld. *kramar*
Gomorron
Springnatt. Mune vaknade vid 3 och var hysterisk ledsen. Lyckades somna om efter ren blöja och så. Vaknade 6 av att Mune kröp upp i vår säng och tyckte det var morgon. Glöm, sa vi, lade honom i hans säng igen, varpå han sov en timme till och kom och väckte oss igen efter det.
Hejhej
Snokar in en snabbis.
Gomorron
Jag är glad att jag inte ska ha några pengar från fk. Det skulle antagligen bara ge mig ångest. Det har jag nog av i o m pluggandet.
Nu ska jag gå och göra mig i ordning så att jag kan cykla iväg med Mune till dagmamman.
Sängen ser sjukt inbjudande ut. Sova en stund skulle vara underbart!
Plugga plugga plugga! Intala intala intala!
Ebbis: 5 dagar? Hu, jag som tycker det känns hemskt att vara borta 2 nätter från Mune när jag ska till Uppsala i december. Det blir kanske inte så lätt att ringa till Ebba heller?
Ebbis: Allt väl i H-sand ja, fast jag är extremt pluggstressad och vill ha SNÖÖÖÖ! Är sjukt less på plusgrader, hur absurt det än låter.
mama: Alla är vi väl olika och jag kan tänka mig att det blir än mer olika när man är ensamstående förälder och aldrig får ngn avlastning från den andra föräldern. Jag tycker det är hur skönt som helst när jag är hos mina föräldrar med Mune när jag kan sova lite längre på morgonen, inte behöver hålla koll på honom hela tiden utan kan slappna av mer, inte behöver byta lika många blöjor, sitta med vid matning osv. Det betyder inte att jag älskar honom ngt mindre för det, snarare att jag behöver en paus ibland. Jag kan tänka mig att man behöver mer paus och på ett annat sätt om man är ensamstående förälder som får, så att säga, dra hela lasset själv.
Vad har hänt, vanna? *kramar*
Som vanligt har ni sagt mycket vettiga saker när det gäller huruvida det ska snackas om vikt och bantning eller inte. Jag tycker ju också att vi ska kunna prata om vad som helst med varandra, inom rimliga gränser.
Sedan kan jag själv känna att jag blir lätt spyless på att höra från smala/normalviktiga/vältränade tjejer här på FL att de måste banta, skärpa sig med vikten, träna hela tiden och att de är så tjocka och missformade. Det låter INTE som ljuv musik i överviktiga och/eller otränade människors öron.