• Wyrm

Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

Go eftermiddag

Nu är allt som vanligt här hemma igen. Efter att ha tagit en pluggfri helg så måste jag ANSTRÄNGA mig nu. *hata*

ica: Hur menar du med 'skippa' opponeringen? De ggr jag har skrivit B-uppsats har opponeringen (både att vara opponent och bli opponerad på) varit en del av vad som krävs för att bli godkänd, dvs om jag inte både blev och var opponent så kunde jag inte bli godkänd. Kolla upp om det är ett krav hos er också!

• Wyrm

Brax: Ge honom lite tid. Jag förstår att det är skitjobbigt för dig men det kanske känns tungt för honom också. När skickade du mailet?

• Wyrm

Gomorron!

Imorse fick vi väcka Zacharias igen. Andra morgonen i rad nu som han inte kommit in till oss. Trött kille.

LeLi: Spännande! Jag ska hålla tummarna på torsdag och så rekommenderar jag att du inte säger "Shitfuckifuck" på intervjun.

I övrigt tycker jag också att tantens paus får vara slut nu. Jag saknar henne som fan.

• Wyrm

Den senaste upplyftande boken Ylle nämnde har jag beställt tidigare. Mina intressen lutar åt det morbida.

• Wyrm

Ylle: Mmm, ngt i den stilen ja. Och läser jag inte den så läser jag kanske "Att dömas till döden" eller "The encyklopedia of Serial Killers" som också står i min bokhylla.

• Wyrm

Jag tänkte göra julkort med foton på Mune i i år igen. Som vanligt är jag sent ute. Om jag fotar Mune ikväll (eller så), finns det ngt företag på nätet (typ Expert, fast inte dom) som har snabb framkallning och frakt?

• Wyrm

Usch, Stackars J. Klart du ska ringa, Brax. Vaddå envägskommunikation? Spelar roll. Mune älskar att prata telefon med folk (mormor, farmor, osv.) även om han inte säger mycket själv varje gång.

• Wyrm

Nu har Zacharias fått feber. Ynklig är han. Men söt.

• Wyrm

iso: Jag orkade läsa hela, men jag vet inte vad jag ska komma med för kommentar.
    Hmm...
    - skönt att få sova länge!
    - din mamma verkar jobbig, men extrapengar är bra!
    - håller med dig om det du skrev till Brax!

Titta, så fina kommentarer.

Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!