Vi som har gett upp bebisförsöken!
Här kan vi som har kämpat för en liten knodd men misslyckats träffats.
Prata om allt, från relationer till hur jobbigt det är att se andra gravida....
Så Välkommen!
Här kan vi som har kämpat för en liten knodd men misslyckats träffats.
Prata om allt, från relationer till hur jobbigt det är att se andra gravida....
Så Välkommen!
ja,man får nog vara beredd att fara till stan bredvid eller så.......själv har vi ingen klinik/läkare alls där jag bor,så jag fick fara 6 mil varje gång jag skulle till läkare för blodprover mm.........
Hm,tycker du lugnt kan "vänta" till du blir 23 år då.......
varför jag sa så är för att du säkert hinner bli gravid innan hjälp blir aktuellt!!!
jo men jag måste fara 13 mil till det närmsta lasarett (förrutom mitt eget) och där får jag heller ingen hjälp eftersom de tillhör samma landsting så det är samma regel som gäller.
Varför är alla så negativa mot mig?
Jag har inte tvingat någon annan ge upp bebisförsöken, men jag vet att det finns andra som gett upp så jag tänkte vara att vi kunde träffas här.
Men jag känner att jag bara får kritik för att jag inte orkar med mer, varken psykiskt eller fysiskt
Hela ditt innlägg känns en aning provocerande för oss andra som för det första har försökt bra mycket längre för det andra är mer än dubbelt så gamla som du och inte har den tiden på oss
Sen verkar dina förklaringar på varför du inte får någon hjälp lite svårbegripliga
Lycka till jag tror nog att ni kommer att lyckas till slut
fröken fru: vilket inlägg anser du är provocerande?
Här är en som förstår varför man ger upp...
Alla kommer vi till en gräns där vi känner att det får vara nog. Denna gräns är helt individuell och jag själv känner mig nära den just nu. Man kan ge upp efter 1, 2, 3 .... år.
Det enda jag skulle vilja säga till pissypopi är säkert sånt du hört innan. Men du är ung och har framtiden för dig. Du har chansen att bli gravid. Däremot förstår jag om du vill släppa alla tankar på just att bli gravid.
Ni har inte försökt särskilt länge och du är väldigt ung
Vi har försökt sedan 98, jag vet att saker är relativa men ändå man blir häpen över sådana här inlägg