• Anonym (Grannylover)

Funderar äldre kvinnor på yngre män?

Tänker äldre kvinnor på att dom vill knulla med yngre män? 

• Svar på tråden Funderar äldre kvinnor på yngre män?
  • Anonym (A)
    Noname00 skrev 2025-02-28 09:49:26 följande:

Jag tror äldre kvinnor är fler som träffar yngre män för sällskap än att vara tillsammans med en rejält yngre.

Jag har haft seriösa relationer med mycket yngre. 
  • Anonym (Män suger, och inte på ett bra sätt)
    Noname00 skrev 2025-02-28 09:44:03 följande:
    Är det ingen som slickat din fitta?
    Då borde du få orgasm.
    Du verkar tycka alla män är dåliga.
    Usch, sånt får mig att tappa lusten ännu mer!!
    Män är inte bra att slicka på rätt sätt och rätt rytm. Ett äckligt slafsande bara. En satisfyer gör jobbet tusen gånger bättre. 

Den dagen män kan vibrera sina tungor med en rejäl hastighet. Kanske!!
  • Noname00
    Anonym (A) skrev 2025-02-28 16:36:02 följande:
    Jag har haft seriösa relationer med mycket yngre. 
    Och ni har varit hur gamla?
  • Anonym (Generad)

Intressant tråd,
    Jag (kvinna, 43), har inte funderat på yngre män tidigare men nu har jag mött en 30-åring som jag blivit oväntat intresserad av (och har en känsla av att det nog är besvarat också). Kändes först helt otänkbart men sedan insåg jag att jag haft relationer med män som varit 10-15 år äldre och varför skulle det vara skillnad egentligen?
    Hindrar dock inte att det känns tabu och att jag blir hemskt generad av tanken...

• StudierKemi
    Anonym (Män suger, och inte på ett bra sätt) skrev 2025-02-28 16:36:45 följande:
    Usch, sånt får mig att tappa lusten ännu mer!!
    Män är inte bra att slicka på rätt sätt och rätt rytm. Ett äckligt slafsande bara. En satisfyer gör jobbet tusen gånger bättre. 

Den dagen män kan vibrera sina tungor med en rejäl hastighet. Kanske!!

En annan variant på yngre (minst 15 år yngre) utan monster k*k kanske kan passa? Om det känns fel att "leta runt" så kan man annars t.ex. acceptera att mannen själv får orgasm och man låter honom använda dig när han behöver (låt säga 2 ggr i veckan), även om du inte är sugen alla gånger. Du kan tillfredsställa dig med vibration på klitoris under tiden, eller efter sexet, eller någon annan dag. Men att låta honom bli klar med sitt bara. Jag själv kan inte få orgasm utan vibration på klitoris, så jag förstår dig....

Jag vill inte heller prova många män för att hitta någon stor. Jag vill fästa mig ganska fort och bli kär i ansiktet och personligheten, fånga någon tack vare kyrkan. Så han stannar p.g.a. moral. Jag tror på riktigt att man inte mår dåligt när en baby boy får använda kvinnan vid behov. Man mår bara dåligt när man släpper in äldre män som använder en och som inte förstår bättre trots högre ålder. Det känns som om det är något fel på en, på kvinnan då (p.g.a. utebliven orgasm), men det är det inte. När man är med någon mycket yngre så kan man skylla på hans ålder, att det är därför han kommer så lätt. Jag ska iallafall köra på detta, seriöst alltså. Om jag hittar någon som det är värt att ge upp friheten för. Annars kör man på solo med satisfyer...

• Anonym (Strebern)
    StudierKemi skrev 2025-03-01 00:51:27 följande:

En annan variant på yngre (minst 15 år yngre) utan monster k*k kanske kan passa? Om det känns fel att "leta runt" så kan man annars t.ex. acceptera att mannen själv får orgasm och man låter honom använda dig när han behöver (låt säga 2 ggr i veckan), även om du inte är sugen alla gånger. Du kan tillfredsställa dig med vibration på klitoris under tiden, eller efter sexet, eller någon annan dag. Men att låta honom bli klar med sitt bara. Jag själv kan inte få orgasm utan vibration på klitoris, så jag förstår dig....

Jag vill inte heller prova många män för att hitta någon stor. Jag vill fästa mig ganska fort och bli kär i ansiktet och personligheten, fånga någon tack vare kyrkan. Så han stannar p.g.a. moral. Jag tror på riktigt att man inte mår dåligt när en baby boy får använda kvinnan vid behov. Man mår bara dåligt när man släpper in äldre män som använder en och som inte förstår bättre trots högre ålder. Det känns som om det är något fel på en, på kvinnan då (p.g.a. utebliven orgasm), men det är det inte. När man är med någon mycket yngre så kan man skylla på hans ålder, att det är därför han kommer så lätt. Jag ska iallafall köra på detta, seriöst alltså. Om jag hittar någon som det är värt att ge upp friheten för. Annars kör man på solo med satisfyer...

Men varför då inte söka sig en stor, vilande på kristen grund med moral utåt och öppensinnad inåt ;)
  • Anonym (Nein)

Vad klassas som äldre? Jag är 50 och nej jag drömmer eller fantiserar inte om yngre män, iallafall inte under 35. Tycker unga är rätt avtändande faktiskt då dom känns barnsliga och oerfana

• Anonym (Kr)

Nej, det gör jag inte. Inte det minsta attraherad av tanken på att känna mig som någons mamma. Ej heller av att känna mig äldre än vad jag faktiskt är. 

• Anonym (Mamma)

NÄ för jag vill inte ha sex utan kärlek!! Jag ser inget värde i en kropp utan själ! Han kanske skulle ljuga och säga en massa trams men som äldre lyssnar man väl inte på sånt?

• Meddelande borttaget
  • Anonym (A)

Jag hade sex med min 23-årige flamma igår och själv är jag 45 (kvinna). 

• Anonym (?)
    Anonym (Nein) skrev 2025-03-01 04:32:07 följande:

Vad klassas som äldre? Jag är 50 och nej jag drömmer eller fantiserar inte om yngre män, iallafall inte under 35. Tycker unga är rätt avtändande faktiskt då dom känns barnsliga och oerfana

Jag är runt 60 och lever med en 12 år yngre man, funkar toppenbra.

Tycker att det är helt upp till var i livet man befinner sig, för tio år sedan är det tveksamt om jag varit intresserad.
  • Anonym (Kul)
    Anonym (A) skrev 2025-03-02 06:45:57 följande:

Jag hade sex med min 23-årige flamma igår och själv är jag 45 (kvinna). 

Hur träffades ni?
  • Anonym (A)
    Anonym (Kul) skrev 2025-03-15 15:20:04 följande:
    Hur träffades ni?
    På nätet. Och det är lite mer seriöst än bara sex, båda har känslor. 
  • Anonym (Kul)
    Anonym (A) skrev 2025-03-15 15:29:31 följande:
    På nätet. Och det är lite mer seriöst än bara sex, båda har känslor. 
    Brukar vara på nätet för mig med. Oj så pass, mysigt ändå ju!
Svar på tråden Funderar äldre kvinnor på yngre män?