StudierKemi skrev 2025-04-26 17:06:37 följande:
En liten uppdatering för mig. Jag har varit inne på ZenDate (som förut hette ChinaLove.com), och denna är d-y-r. Lyxig dejting. Hade jag vetat hade jag kanske inte blivit medlem till att börja med. Men gjort är gjort. Jag hade scrollat mellan jättemånga asiatiska ansikten. Men som väntat så var många därinne socialt okompetenta, men det är inte dejtingsidans fel. Det bara blir så att när det är för svårt i verkliga livet att hitta någon, så dras man till internet och försöker där istället. Nästan alla var introverta, och 25% typ var lite autistiska. Jag själv är lite så.
Dock så var många högutbildade, och många var riktigt vackra och hade både modellansikten och kroppar. Så många såg heelt fantastiska ut. Jag klickade i att jag ville börja sökningen med 18-20 åringar (bara starta någonstans), och det fanns relativt många tonåringar, Vackra med stort V, men lite för blyga för min smak, som ville ha mig, tyckte t.o.m. att jag såg bra ut. Jag ser väl OK ut iallafall, tror jag. Och så bland alla dessa introverta där jag inte kände någon direkt gnista, så hittade jag en 23-åring (jag själv är 33 år) med kanske inte den bästa klädstilen, men han är en extrovert, och efter bara lite skrivande började jag känna dragning till honom som en galning. Jag är helt OK med att ligga på en gång, haha, så så känns det. Sedan vet jag att det inte är så man bör göra. ;) Men kan inte sluta tänka på honom!!
Han och jag gillar varandra, och jag vill inte förstöra det här lilla. Jag ska försöka prata med honom och förklara riktigt länge att jag vill vänta med sex tills bröllopsnatten, för jag vill att allting blir rätt. Sedan får vi se om vi hamnar på samma bana eller inte. Han bor i Kina, och jag gillar ansiktet m.m. på honom, och om jag får det här att funka så hoppas jag så innerligt mycket på att han blir far till barn #2 för mig. Vilken charmig kille! Jag blir tokig!
Va kul för dig!
Men som någon skrev, va försikt om det frågas om pengar etc.
Du ser säkert bra ut på din bild du har på datingsidan.
Det tycker han nog 🙂