• Anonym (Grannylover)

Funderar äldre kvinnor på yngre män?

Tänker äldre kvinnor på att dom vill knulla med yngre män? 

• Svar på tråden Funderar äldre kvinnor på yngre män?
  • Meddelande borttaget
  • enfunderandeman
    Anonym (Skiter där man äter) skrev 2025-02-23 11:01:07 följande:
    Vad bra, nu kommer alla psykon  till grannar som tror att det är helt ok ragga göra det. Gudskelov bor jag med folk som sköter sig själva. Ser knappt mina grannar. Ännu mindre tänker jag på dom. Man skiter inte där man äter. 
    Kan bli jävligt komplicerat i slutändan.

Nej jag tänker inte på yngre män. Dom är omogna och oftast kassa i sängen. Förresten är alla män det. Har inte haft en endaste orgasm när jag haft sex med män. Dom kan inte tillfredställa kvinnor. Och tänker mer på att få sin egen k*k sugen. 
    Haha, men du har ju haft kassa ligg helt enkelt. Kan inte tala för dessa män. Men jag har alltid sett till kvinnans njutning när jag haft sex.  Du behöver träffa en riktigt bra älskare. Som tar sig tid för din njutning, och som får dig att njuta och älska sex. Jag lovar, vi finns visst.
  • enfunderandeman
    Anonym (Y) skrev 2025-02-23 11:04:53 följande:
    Så kul när man ser alla som påstår något sånt där. "Man skiter ej där man äter". Och sen kommer en ny tjej in på arbetsplatsen och varenda karl blir till en pajas och beter sig mer som hundar.

Har aldrig brytt mig om att lyssna på sånt där. Ser jag något jag gillar så går jag för det. Spelar ingen roll hur mycket chefen inte tycker att man gör det..
    Låter inte som du är väldigt smart. Blir det riktigt illa, kan du bli anmäld för sexuella trakasserier. Och avskedad som följd.

Känner tjejer som som definitivt anmält dig.  På en arbetsplats arbetar man.  Vill du ragga, gå på krogen. Kvinnor ska definitivt känna sig trygga på en arbetsplats.
    Samma ol du lr kvinna. Vissa saker är inte acceptabelt på en arbetsplats.
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Diana)
    Anonym (Y) skrev 2025-02-23 11:04:53 följande:
    Så kul när man ser alla som påstår något sånt där. "Man skiter ej där man äter". Och sen kommer en ny tjej in på arbetsplatsen och varenda karl blir till en pajas och beter sig mer som hundar.

Har aldrig brytt mig om att lyssna på sånt där. Ser jag något jag gillar så går jag för det. Spelar ingen roll hur mycket chefen inte tycker att man gör det..
    Det betyder att du är gränslös och inte bryr dig om eventuella olägenheter som kan uppstå för dina kollegor. Hade jag arbetat med en sådan person som du. Hade jag tänkt att personen är väldigt oseriöst och inte där för att arbeta. Oavsett om du är man eller kvinna. Det finns vissa saker man helt enkelt inte gör. On du nu inte saknar både klass och vad som anses acceptabelt. Det är ju ingen dejting marknad du är på. Utan en arbetsplats.

Gå på krogen eller träffas i något annat sammanhang istället.

Nej, inga unga män för mig. Dom har inte mognat än.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Diana)
    Anonym (Y) skrev 2025-02-23 11:13:50 följande:
    Haha nej det gör du inte. Tjejen är du när du klär upp dig i klänning och springer till chefen så fort som någonting händer. 
     Jag är kvinna, hade definitivt anmält dig. Du ska nog inte vara på en arbetsplats tänker jag.
  • Anonym (?)
    enfunderandeman skrev 2025-02-23 11:09:30 följande:
    Låter inte som du är väldigt smart. Blir det riktigt illa, kan du bli anmäld för sexuella trakasserier. Och avskedad som följd.

Känner tjejer som som definitivt anmält dig.  På en arbetsplats arbetar man.  Vill du ragga, gå på krogen. Kvinnor ska definitivt känna sig trygga på en arbetsplats.
    Samma ol du lr kvinna. Vissa saker är inte acceptabelt på en arbetsplats.
    Nåja, att visa intresse behöver inte på något sätt innebära att man går över någon gräns ens i närheten av sexuella trakasserier.

Visst, en klapp i rumpan är att gå över gränsen. Är man så gränslös så får man förstås finna sig i konsekvenserna.
    Men ett allmänt intresse? Nej, där finns inget att anmäla.

Jag minns en gång när jag var ung, 17-18 år, jag städade på olika arbetsplatser. På ett av ställena jobbade en (då i mina ögon) gubbe i 50-årsåldern, den gubben "råkade" allt för ofta röra vid mig, komma springande för att rädda mig undan diverse smådjur (som jag inte ens var rädd för) och var allmänt sliskig.

Men på den tiden (tidigt 80-tal) anmälde man inte sånt. Inte vad jag visste iaf. Så jag cyklade dit ett par gånger i veckan, med hjärtat i halsgropen, och hoppades att hans kollega skulle vara på plats också.
    Allt fick ett slut när jag en dag tog med mig min pojkvän/sambo. 

Har tänkt på detta ibland, kan han verkligen trott att han hade någon chans???
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Funderar äldre kvinnor på yngre män?